# 21 Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 (redigerat) (Spidey @ 06/07-2004 21:05:16) (Jellyfish @ 06/07-2004 21:03:20) Draghon och Sandra är bortresta, så de har inte fyllt i uppgifterna.. Fattar inte hur man kan ha nåt emot moddarna, de är ju hur grymma som helst.. Ytterman beter sig i alla fall som en rejäl kompis, han både låser OCH skapar trådar.. Dannie är typ likadan.. suna verkar grym eftersom han låser mycket, men jag vet att han är schysst.. Behöver man säja mera? Det är ju inget fel på dom! Läs, för f*n. Men skulle inte ha nåt emot om dom kikade in i nån tråd, skämtade lite. Dunkade sina kompisar i ryggen, liksom. Detta gäller främst admin, för det första tycker jag han kan byta namn. Han kan ha "Administratör" som undertitel istället. Det gör han mer mänsklig, Har du sett Ytterman eller? Den beskrivning du skrev nyss passar ju in på honom vaffan.. Dannie ger speltips till vissa spel har jag sett.Admin förklarar saker i Feedback(fuska.se) Suna låser trådar. ;) (No offence Suna) Redigerat 6 Juli 2004 av # 21 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 får jag inte veta det då? <_< en fråga till modarna: spelar ni ofta tv-spel själva? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 7 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 (Spidey @ 06/07-2004 21:05:16) (Jellyfish @ 06/07-2004 21:03:20) Detta gäller främst admin Än en gång måste jag säga: Läs, för f*n. ( :evil: ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Admin ska heta Admin för att folk ska känna igen honom & veta vem han är. Främst för nya medlemmar. På mitt mest aktiva forum heter Admin inte Admin men han visste ändå alla vem det var. I Lövenkretsar på Internet iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 får jag inte veta det då? <_< en fråga till modarna: spelar ni ofta tv-spel själva? Jarå. Varför skulle jag annars vara här? :) Fast jag spelar mest PC dock. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 allså jag har sätt många gånger då admin kämtat som (e det här nåt nytt gruppforum?)och han e ganska så personligoch han svarade på alla mina frågorhan tog sin tid att skriva till lilla fjuttiga jag :) alla andra e ochså snällamen dom man alldrig får lära känna e först o främst suna ;) och sedan sandra sandra och suna ytter man dannie draghon adminoch alla nadra moderatorere och sånt vorre trevligt om ni pchså skrev i tråden ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 ok..jag har dock bara nintendo 64, ps, ps2, pc.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Lol vilken tråd :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 §1.11 - tråd låst. Dra inte upp gamla trådar så vida det inte finns ett vettigt skäl till det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg