💬
Logga in
Fuska.se

Gameboy Kommer Att Sluta Att Säljas Snart!

22 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

gameboy kommer att sluta att säljas snart!

Nivå 2 · Novis

Gameboycolor????

Nivå 5 · Fuskare

Vart har du läst det? Argumentera tack.

Game Boy Advanced SP säljer ju bra, nästa generation då?

Nivå 2 · Novis

Gameboy advance sp slutar säljas när nintendo ds kommer ut antagligen

Nivå 1 · Novis

nästan alla idag köper sp eller vanligt advance för ett vanligt advance är jätte billigt i dagens läge om man jämför med förut

Gameboy color har jag sett att dem bara säljer i BR-LEKSAKER aldrig i ebgames och GAME men när NINTENDO ds kommer så är ADVANCE KVAR

Nivå 9 · Veteranfuskare

hmmm, Gb borde ju sluta sälja, gbc kan ju va kvar men nästan ingen köper gb spel..

hmmm, Gb borde ju sluta sälja, gbc kan ju va kvar men nästan ingen köper gb spel..

dem säljer inte GB längre den är jätte gammal den kom 1997 så GBC kom 1999
4 Jul 2004
Nivå 2 · Novis

dom säljer visst GB

dom säljer visst GB

neje inte den där tjocka dem säljer gameboy color
Nivå 2 · Novis

jaja

Nivå 5 · Fuskare

NDS ja, då är kampen inte slut ännu.

Har ett gammalt GBP, fast ett smalare genmomskinligt ;)

Nivå 6 · Fuskare

jag har ett GBC lite dåligt men de duger

Nivå 2 · Novis

synd att de ska sluta sälja.......

efter som jag började tråden tänkte jag förklara läget läs nedanför!

efter som att gameboy collor gått ner i försäljning med circka 39 procent! det senaste året så vill inte afärerna ha kvar dom som bara sammlar damm därför så åter skickar dom gameboy collor till försäljarnas nintendo lager och då när det inte finns några gamecollor för 599kronor så måste dom köpa ett gameboy advance om dom vill spela och det kostar ju 899kronor och om varenda unge lägger till 300kronor så tjänar dom miljoner på det!eller så kanske en pappa som vill köpa ett gameboy collor så finns det inteoch därför tänker han att jag köper sp för att den e likare collor och då lägger han till 600 kronor och plus spelen som e mycket dyrare på advance! och detta gör att dom tjänar 3 gånger dubbelt i försäljning

det gör att det bara ska finnnas 2 olika gameboy när gameboy ds kommer ut slutar gameboy advance att sälja så om ni vill ha en billig gameboy collor så får ni köpa det nu!

har ni några mer frågor så kan ni ställa det jag svarar på alla frågor

Nivå 6 · Fuskare

efter som jag började tråden tänkte jag förklara läget läs nedanför!

efter som att gameboy collor gått ner i försäljning med circka 39 procent! det senaste året så vill inte afärerna ha kvar dom som bara sammlar damm därför så åter skickar dom gameboy collor till försäljarnas nintendo lager och då när det inte finns några gamecollor för 599kronor så måste dom köpa ett gameboy advance om dom vill spela och det kostar ju 899kronor och om varenda unge lägger till 300kronor så tjänar dom miljoner på det!eller så kanske en pappa som vill köpa ett gameboy collor så finns det inteoch därför tänker han att jag köper sp för att den e likare collor och då lägger han till 600 kronor och plus spelen som e mycket dyrare på advance! och detta gör att dom tjänar 3 gånger dubbelt i försäljning

det gör att det bara ska finnnas 2 olika gameboy när gameboy ds kommer ut slutar gameboy advance att sälja så om ni vill ha en billig gameboy collor så får ni köpa det nu!

har ni några mer frågor så kan ni ställa det jag svarar på alla frågor

du började inte alls tråden <_< ... två användare eller??

neej men efter som jag sa till mrkuk att den skulle sluta säljas och att han snodde informationen från mej så är det jag som kom på tråden <_<

5 Jul 2004
Nivå 3 · Lärling

Har en Gameboy Pocket :P och ett spel till där man är pingvin och ska putta ner stenar på isbjörnar :blink:

Nivå 8 · Veteranfuskare

jag har också en gameboy pocket :visslar: ,och ett spel där man ska ta hand om en liten rymdvarelse.

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #20

senaste nytt om att game boy ska sluta säljas

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.