💬
Logga in
Fuska.se

Hur Får Man Masken I Brunnen

40 svar · startad

Nivå 4 · Lärling

Okej fattade inte riktig men ska försöka ;D

Du måste ha klarat Forest Temple först. Annars står Sheik i vägen för Pedestal of Time. Eftersom du inte fattade riktigt ska jag försöka förklara. Du går till Temple of Time (eller warpar). Gå in till Pedestal of Time och sätt i svärdet. Då blir du liten igen.
Nivå 2 · Novis

Ja Just det... Sry

Nivå 1 · Novis

okeej ;D men jag har inte klarat Forest Temple.. Jag tror jag behöver Eldpilen..hur kan man få den ? För jag måste skjuta på ett fryset öga..!

Hjälp snabbt vore bra spelar den just nu !

okeej ;D men jag har inte klarat Forest Temple.. Jag tror jag behöver Eldpilen..hur kan man få den ? För jag måste skjuta på ett fryset öga..!

Hjälp snabbt vore bra spelar den just nu !

Menar du det frusna ögat i Forest Temple?Du behöver inte eldpilen för det.Skjut bara en vanlig pil igenom elden på ögat ;)
Nivå 2 · Novis

Har du klarat det?

Nivå 1 · Novis

Åh tack ni är dom bästa som finna här ska pröva nu !! ;D tack !

//Glader :P :D :) :kung:

12 Aug 2004
Nivå 2 · Novis

Vad Bra =)

Nivå 1 · Novis

oo men jag behöver hjälp igen ! bossen i forest tempel ? hur ska man döda honom?

<_<

Nivå 3 · Lärling

om du ser att han håller på att komma utt ur en tavla så ska du skuta en pil på han tror jag eller så var det när han kommit utt ur den (om du har slut på pilar använd longshot) sen kommer han hoppa av hästen och skuta bollar på dig slå tillbacka dom med svärdet sen slå han

Nivå 1 · Novis

jepp ;D tack

14 Aug 2004
Nivå 3 · Lärling

När du klart forest tempel gå och sät ner master sword i stenen så blir du liten.

15 Aug 2004
Nivå 4 · Lärling

När du klart forest tempel gå och sät ner master sword i stenen så blir du liten.

Vi har redan förklarat det. Läs igenom hela tråden innan du svarar.
21 Aug 2004
Nivå 8 · Veteranfuskare

jag fick sannings grejen utan att ens klara halva brunen

jag trode man fick kartan av dead hand :gitarr:

Nivå 9 · Veteranfuskare

det är typ bara att gå rakt fram tills det inte går mer, sen gå till vänster, sen är man typ framme..

Nivå 8 · Veteranfuskare

ja du

post-9-1093098011_thumb.jpg

22 Aug 2004
Nivå 9 · Veteranfuskare

jo då, det är en enkel väg till bossens rum i alla fall..

Nivå 8 · Veteranfuskare

instämer :cool:

Nivå 9 · Veteranfuskare

ok

Nivå 1 · Novis

ja att klara brunnen är lätt på den ska man inte läsa hjälpfiler på tex www.zelda.com för där står det hur man ska ta kartan och hela altet (som är onödigt) man kan ju bara gå fram spela sången och sen gå till bossen....

Nivå 9 · Veteranfuskare

mm...instämmer... Vissa sidor skriver en massa senvägar för att hitta en kista med 50 rupees vilket jag tycker är en himla onödigt..

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in