💬
Logga in
Fuska.se

vad e ett nintendo 8-bitars e det nåt liknande zelda spel el

76 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #1

vad e ett nintendo 8-bitars e det nåt liknande sega tv-spel eller e det som nintendo skika gärna kolla bilder så jag kan se hur det ser ut

PS: inga klaggomål

22 Nov 2003
Nivå 5 · Fuskare

Först kom Nintendo 8-bitar, sen kom Super nintendo, sen Nintendo64 och nu GameCube.

Det är alltså inte någon ny konsol precis..

Nuförtiden finns det många 8-bitars spel till GameBoy Advance med samma grafik.

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #3

så det betyder att advance har dålig grafik

Nivå 5 · Fuskare

Nej, men det betyder att grafiken på ett tv-spel är den samma som i en liten bärbar låda. Senare kanske det kommer GameBoy med GC-grafik såsom GBA har 8-bitars-grafik

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #5

okey nu förstår jag

Nivå 10 · Veteranfuskare

Nintendo 6-bitars är ju väldigt gammalt

Nivå 5 · Fuskare

8-bitars, inte 6-bitars! :wink:

Nivå 1 · Novis
Nej, men det betyder att grafiken på ett tv-spel är den samma som i en liten bärbar låda. Senare kanske det kommer GameBoy med GC-grafik såsom GBA har 8-bitars-grafik

Hallå??? Gba har samma grafik som snes...

Nivå 0 · Nykomling

Jasså...........

23 Nov 2003
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #10

om jag ska vara ärlig har jag hört detsama

stämer det

Nivå 10 · Veteranfuskare
8-bitars, inte 6-bitars! :wink:
Jag råkade trycka på fel tangent.
Nivå 5 · Fuskare
om jag ska vara ärlig har jag hört detsama  

stämer det

Så var det nog.. :oops:

8-bitars, inte 6-bitars!  

Jag råkade trycka på fel tangent.

Okej! Det såg roligt ut bara! :D

Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #13

men har någon av er 8-bitars

24 Nov 2003
Nivå 1 · Novis

Jag hade, min brossa har snott det... :evil:

Nivå 4 · Lärling

Det var oschysst. Men jag har mitt kvar. Det kommer fira 12-årsjubileum i slutet av Januari 2004! Min brorsa fick det nämligen när han fyllde 9 och han fyller 21 i Januari. Vet ni hur gamla era NES är?

28 Nov 2003
Nivå 3 · Lärling

mitt är typ 15-20 år gammalt men jag har en consoll som är äldre än 8-bitars kommer inte ihåg vad den heter men jag ska kolla upp det

min kompis ochså ska fråga va det heter

Nivå 5 · Fuskare

Men det är ju riktigt konstigt att sno sånt, Och han är ju till och med din brorsa! Kan du inte få tillbaka det genom att säga till dina föräldara eftersom man kan bara inte sno ett tv-spel när man är ens brorsa!

Nivå 1 · Novis

Men det är ju riktigt konstigt att sno sånt, Och han är ju till och med din brorsa! Kan du inte få tillbaka det genom att säga till dina föräldara eftersom man kan bara inte sno ett tv-spel när man är ens brorsa!

Jag spelade inte så ofta ändå, kunde dom flesta spelen... Dessutom har han ett dåligt humör. Han har snott mitt gamecube en gång också då jag spelade mer på datorn, då var hans ursäkt: Du använder det ju inte!!!

Nivå 3 · Lärling

Jag spelade inte så ofta ändå, kunde dom flesta spelen... Dessutom har han ett dåligt humör. Han har snott mitt gamecube en gång också då jag spelade mer på datorn, då var hans ursäkt: Du använder det ju inte!!!

är din bror lite knäpp om man tro för han värkar vara det men säg till honom på skarpen att han ska ge tillbaka det när du vill använda det för det är ju ditt

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in