hur kan han ha raderat det
det är jju bara att trycka på "Erase all saved data"!!!
hur kan han ha raderat det
det är jju bara att trycka på "Erase all saved data"!!!
0014, vet du vad du har för rekord?
nix..har inte N64 inkopplat eftersom jag har NGC
detgår ju att ha båda inkopplade?? åtminståne på våra TV apparater.. går det inte för dig??
På min går. Vi har en sån där sladd till mitt n64 så man inte behöver Scart.
Föresten 0014 det är igelkottar.
okej...men det är som små taggbollar
Vad är er bästa gubbe och bana. Min är Yoshi och Rainbowroad. Min kompis kör med Luigi och det enda banan han KAN köra på är Rainbowroad.
vad är ditt rekord på den banan då?
rainbow road e den ända jag INTE kan köra, den e tråkigast lätt
den är bland de roligaste tycker jag..
den e för lång, jag gillar mest av alla moo moo farm!
den hr en skön låt....men rainbow road och Yoshis walley är roligast...rainbow roads låt är bra
mm Yoshi e min 2a bana den e jätte skoj, den moo moo farm och wario stadium e bäst!
min är Yoshis valley, rainbow road och 3:a är det nog den där banan man ser Mario s slott på (tror att det var Royal raceway)
jaha, den... den kan jag genvägar på... STORA genvägar jag hard det på guide nånstans
jag kan ingen genväg...kan du inte säga nån?
men, jag vet inte vart jag har guiden :( jag ska leta rätt på¨den snart, då skriver jag det här!
okej...vilken banan är du mest nöjd med din tid på ett varv?
oj... det minns jag inte, men min moo moo tid och min koopa troopa beach tid var båda bra, fast jag minns inte tiden
a..just det..koopa troopa beach....den hade jag helt glömt bort...den är i och försig rolig....den har jag också en J*kligt bra tid på...detsamma gäller Yoshis valley och Rainbow road