💬
Logga in
Fuska.se

Semster

18 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling Bossen Admin
Trådstartare #1

Japp jag drar på semester i en vecka nu ungefär.. ni kan sms mig på 0708-886520 om det skulle vara något. Kommer dock nog inte ha tillgång till internet där, kanske nått internet cafe så.. ha det =)

5 Jul 2004
Nivå 0 · Nykomling

hade så gött :D

Trådstartare #3

Då åker man om en timma :D

Nivå 0 · Nykomling

:gitarr:

29 Jul 2004
Nivå 0 · Nykomling

...Och jag försvinner tills imorgon kväll.

Trådstartare #6

okej...

7 Aug 2004
Nivå 0 · Nykomling

Jag kommer att falla ur bilden ett tag.... Jag har väldigt mycket att göra hemma... Jag kommer att titta in då och då men det kommer inte att bli ofta eller länge...

Tills solen lyser öven skuggan... eller när jag får mer tid.. B)

10 Aug 2004
Nivå 0 · Nykomling

Moderatortorka. :(

Hm Jellyfish und Chihuahua?

Senast ändrad:

Trådstartare #9

Har funderat på det faktiskt :P Har själv mycket och göra med ett nytt projekt som jag håller på med. Har hållt på i några månader men det är stort och inte lätt precis.. Hinner typ bara med de 10-20 pm som kommer per dag nu för tiden.

11 Aug 2004
Nivå 0 · Nykomling

okedo.

Nåja, det går visserligen, men mer kraft skulle underlätta. :rolleyes:

Trådstartare #11

Har frågat Jellyfish und Chihuahua..

Nivå 0 · Nykomling

Hmm # 21 är också en eventuell kandidat om ínte dom andra inte nappar.

Om han/hon inte ljuger om åldern så fyller personen i fråga för övrigt 26 imorgon. Bra erbjudande inför 30 årskrisen.

Trådstartare #13

Hehe # 21 har även jag kollat in under ett tag. Kul att vi tycker samma. Tänkte precis som du säger fråga # 21 om det blir nej från någon av de redan tillfrågade.

Sandra har jag tagit bort från moderatorerna nu iaf. Ytterman vet jag inte riktigt hur han vill ha det. Han är ju inte så aktiv om man säger så.

Nivå 0 · Nykomling

Aaaaarg... cpi comhem....mitt bredband har legat nere från 09:00 till 19:00 varje dag i en vecka.... arrgh... och så är min semester slut :-( grrr :angry:

Trådstartare #15

Och jag rekommenderar comhem till alla :P Nä men deras 8/1 tjänst verkar egentligen vara den enda 8/1 tjänsten som håller rätt hastigheter.

12 Aug 2004
Nivå 0 · Nykomling

det är sant... comhem 8/1 har fungerat perfekt fram tills förra veckan..

dom säger att det är värmen som gör att bredbandet slutar fungera på dagen.. något med att signalen försämras.. :-/

jag ligger på runt 950-1000KB/s när jag använder ftp... :-D

Trådstartare #17

hehe strålande :)

Mitt bostream Scream 8/1 går ju bara i 5.5/0.8 så blir max 700KB/s när man laddar :( Men skall byta till BBB nu, beställde för en månad sedan och då kommer jag väl få 8/0.8 iaf av deras 10/1 tjänst.

Lite kul också att BBB köpte upp bostream då kan jag slipper vänta på att Bostreams uppsägningstid skall ta slut :)

13 Aug 2004
Nivå 0 · Nykomling

Tja, nu kom visst ännu en mod tillbaka ;P

Trådstartare #19

Härligt ;)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in