💬
Logga in
Fuska.se

Gta Vice City

14 svar · startad

Trådstartare #1

Non som vet hur man fuskar eller får en Militärhelekopter????

Dom säger att man kan få det men jag vet inte????

Står det inte här?

http://www.fuska.se/fusk/visafusk.php?fusk=2898

Trådstartare #3

Nej

DU måste varava hela spelet för få Helikoptern.... tror jag :medieval:

Eller hitta de 100 gömda paketen.

Trådstartare #6

Okej.. Tack Jag provar det

du ska klara hela spelet. det innebär att du ska göra alla uppdrag och hitta alla paket.

sen är helikoptern inne i militär basen brevid flygplatsen, men du måste ha på dej poliskläder [som du får i ett uppdrag] annars så blir du beskjuten av militären.

för att hitta alla hidden packages finns ett program som visar var dom du har kvar finns, detta program kan du hitta på www.gtasajten.se

Trådstartare #9

Tack... Men kan du skicka en länk diräkt till programet??

du ska klara hela spelet. det innebär att du ska göra alla uppdrag och hitta alla paket.

sen är helikoptern inne i militär basen brevid flygplatsen, men du måste ha på dej poliskläder [som du får i ett uppdrag] annars så blir du beskjuten av militären.

Man måste inte ha hittat alla paket. Bara dödat Lance
Trådstartare #12
Skicka länken direkt till katan tack!
7 Jul 2004

Medans vi e inne på Gta Vice City kan nån ge bra tips hur man dödar lance??? "vilka vapen man ska ha" vilken väg man ska gå" skulle vara väldigt tacksam för den som hjälper mig så jag kan klara uppdraget...

Trådstartare #14

Medans vi e inne på Gta Vice City kan nån ge bra tips hur man dödar lance??? "vilka vapen man ska ha" vilken väg man ska gå" skulle vara väldigt tacksam för den som hjälper mig så jag kan klara uppdraget...

Lance var vel sista uppdraget???

och fuskar du på gta vice city????

svara på dom frågorna så kan jag hjälpa dig!

(Night-Killer @ 06/07-2004 21:16:34)

Skicka länken direkt till katan tack!

Fy (ord) va du e lat!

tryck på länken-> tryck på "here" (som står i texten: "or visit the map directly HERE).

rdå kommer KARTAN!!

ps. latmask ds.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in