Jag tror att Metorid Prime 2 kommer att bli as coolt eller vad tror ni???
Man kommer att kunna köra multiplayer... Vara fyra spelare det är nytt med Metorid.... Jag menar att man har aldrig kunnat köra fyra på nåt Metorid spel förr.
Jag tror att Metorid Prime 2 kommer att bli as coolt eller vad tror ni???
Man kommer att kunna köra multiplayer... Vara fyra spelare det är nytt med Metorid.... Jag menar att man har aldrig kunnat köra fyra på nåt Metorid spel förr.
jag tror också det blir coolt! Spesiellt med Multiplayer läge och 2 nta vapen: Dark beam och Light beam tror jag dom hette
Jag tror att det kommer att bli as coolt.... Jag ska köpa det så fort det kommer till affären.... Och det LÄNGTAR jag till....
Kan du det exakta datumet det kommer?? Jag vet bara att det kommer non gång under 4 kvatalet år 2004
speciellt att man blir jagad av Dark Samus och får möta fredliga varelser som ja hoppas man får prata med så man får höra Samus röst
Jag håller med jag vill också höra hennes röst.. man får lixom aldrig höra den i ettan... jag håppas också att man får se henne utan Hjälmspeciellt att man blir jagad av Dark Samus och får möta fredliga varelser som ja hoppas man får prata med så man får höra Samus röst
det finns tyvär inget fastställt datum än jag hoppas också man får höra hennes röst
Man får inte se henne utan hjälm i Metorid Prime!!
nää
jo.ni måste ju klara spelet
Det har jag gjort!
Jag vet inte om man får se henne utan hjälm i MP men i alla andra får man det.
Att höra Samus röst och att få träffa fredliga varelser låter skoj och att bli jagad av Dark Samus blir som SaX.
jo, det skulle vara roligt om man kom till lite städer eller något så det blir lite mer intressant tycker jag ;P flerspelar läge skulle dom skaffa till mp först men dom hade inte tid med det så det kommer till denna version. Ett stort steg fram =)
ska nog köpa det men det blir dyrt får då vill man ju ha fyra kontroller och jag har bara en!
jag sparar redan till det :D
ok ;) jag me
jag sparar också as mycke... jag har med bara en handkontroll :( :( ´
f*n vad jag längtar!!!
ååååå f*n vad jag längtar.... det kommer att bli så coolt
dubbel inlägg........ men jag har redan råd jag har 800 plus att jag redan har 2 st handkontroller
lyxit dig!
jag har bara en :( :(
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in