💬
Logga in
Fuska.se

Power Plant.

12 svar · startad

Trådstartare #1

Hur gör man för att klara allt det där med power plant!? Ska man bara strunta i det eller? För att jag vet inte hur man kommer till pallet town och de där städerna! Och hur får man poke flute!?

kolla här!!

Man får poke fluten i spöktornet av mister fuji

ps du måste klara av team rocket basen i game corner först.

Det beror på vilket spel du menar. Är det pokemon silver så får man inte pokefluten utan man får melodin på ett radiokort av en gubbe i radiotower i kanto.

Obs! Det finns ett radiotower i johto också.

om det e silver så går du in i mistys gym och trycker i pölen i mitten i hennes gym då heter du en grej gå sedan till powerr plant och gå till gubben som står i maskin rummet ge han den grejen så ger han dej zap cannon sen går du till radio tower ooch der står en gubbe i svart ocgh han ger dej radio card och om du går in på radion så finns pokemon flute där :D :gitarr:

om det e silver så går du in i mistys gym och trycker i pölen i mitten i hennes gym då heter du en grej gå sedan till powerr plant och gå till gubben som står i maskin rummet ge han den grejen så ger han dej zap cannon sen går du till radio tower ooch der står en gubbe i svart ocgh han ger dej radio card och om du går in på radion så finns pokemon flute där :D :gitarr:

det är samma i g/s/c.
8 Jul 2004
Trådstartare #7

Det e i Crystal Version! Sorry att jag inte skre det!

:meddum:

Trådstartare #8

Okey! Tack men jag har inte klarat ash än så länge! Han e svår men min rydhon klarar pikachu lätt som en plätt! Den svåra e nog Blastoise!

9 Jul 2004

Om du har ett röd/blå/gul/grön

Fråga din kompis om du får låna hans gameboy och den där byt sladen

och byt till dej Mewtwo på Level 100

11 Jul 2004

Annars ska man ju fixa en Pokemon av varje sort, då spöar man honom.. Jag klår honom varje gång med min Feraligatr men ändå..

Finns han på fler ställen

Min Arcenaine spöar red lätt!

(Min favorit pokemon)

;) Var ligger powerplant?????? :unsure:

31 Jul 2004
Trådstartare #13

Power ploant ligger där zaptos huset ligger i g/r/b

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in