Quicksilver Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 lr?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Om du gillar Teken så....Är som det men på barnorna så skall man göra olika saker t.ex på en bana skall du slå tjugo slag på 30 sec Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 8 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 ok.. deet är väll bra grafik men det kan väl inte mäta sig med dead or alive 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 8 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 ja får adda dig flamed jirachi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 ok.. deet är väll bra grafik men det kan väl inte mäta sig med dead or alive 2 Ja, det är mycket snyggare - det kissar på Tekken dessutom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 8 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 ok heehhehehehehehehehehehehhehehe!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Värt att köpa: ja. Det är mycket lägre en Tecken, (var länge sen jag spelade Tecken) och så när du har kört alla världarna på Weapon master så kommer du till något svårare på Weapon master fasst med samma banor så ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 9 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 óki flamed yirachi har du msn?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Japp det har jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 9 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 kan jag adda dig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Visst, skall du köpa Soul Callibur 2? Som jag har skrivit innan, det är lite som tecken. Skicka ett pm med din addres på msn så addar jag dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 9 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 ska köpa det jag!! men skriv din msn istället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg