Det är det fett inte. Grafiken är det viktigaste(Sunny Sunshine @ 09/07-2004 08:56:00)OOT suger hårt.
Och grafiken är ju det viktigaste med ett spel.
Nej, faktiskt inte. "storyn" är det viktigaste, tycker jag i alla fall...
KazeN^, jag vet, det är typ ingen känsla i dom men du kan ändå känna fighting känslan..förlåt om jag var otydlig..
Back to da topic~
Gamecube? Bättre Än Nitendo 64?
anledningen till att dom bytte till skivor va för att de får plats mera på dom.
och 0013, där har du helt fel, känslan och hållbarheten är de viktigaste, enligt mej
det är f*n bådde och ett spel måste inte ha bra story men det kan va kul om spele har de.
gRAfiKEn är självklart viktig men behöver inte alltid va den bästa!!! ;) ;)
Super Mario Bros 3 kom till NESHallå här...vi gämnför två konsoller av samma tillverkare, då vi inte ska vara så hårda. Svaret är också extremt självklart, att Gamecube är bättre. Detta är nyare tider, allting förbättras- Men jag skulle vilja kritisera mina egna ord med att SNES är det bästa Nintendo överlägset gjort, med spelet SMB3.
Så du brukar spela spel utan story eller känsla bara det har bra grafik. <_<(0013 @ 09/07-2004 09:39:36)(Sunny Sunshine @ 09/07-2004 08:56:00)OOT suger hårt.
KazeN^, jag vet, det är typ ingen känsla i dom men du kan ändå känna fighting känslan..förlåt om jag var otydlig..
Back to da topic~
Det är det fett inte. Grafiken är det viktigaste
Isåfall kan du knappast njuta av många spel. <_<
Det enda jag saknar från "64:an" är Rare... Dom rockade, men sen så sålde dom sej ju till X-box.
jo TWW är superduperactionforumla bra. Den har CS.
Ja, men ja gillar inte CS så mycke, men de funkar, Oot är bättre än Tww
Nix, kan han ite det är faktist storyn som är det viktigaste, kan ej ge er mitt svar för att jag inte har spelat N64(# 21 @ 09/07-2004 11:05:05)(0013 @ 09/07-2004 09:39:36)(Sunny Sunshine @ 09/07-2004 08:56:00)OOT suger hårt.
Back to da topic~
Det är det fett inte. Grafiken är det viktigaste
Så du brukar spela spel utan story eller känsla bara det har bra grafik. <_<
Isåfall kan du knappast njuta av många spel. <_<
viktigt med många grejer!
Ok så ni vill bara spela en story på en svart bild eller?
Jag tror inte nån här snackar spel UTAN grafik....... <_<
Förresten undrar jag om du skulle vilja spela ett knivskarpt shoot em up
utan vapen... :huh:
Det som gör gamecube bättre är grafiken,bättre spel,o sen så e hand kontrollerna skönare o det e lätt att flytta på gamecube det e litet så det e lätt.
Ljudet med.
Ja det kan jag spela ett sånt spel
Bra ljud, bra grafik, bra story och bra känsla är allt som behövs för att ett spel ska bli bra.
Men visst spelar man hellre SSBM med 128 bitars grafik än SSBM med 8-bitars grafik (om nu skulle ha funnits).
absolut allt
Grafiken är inte ett dugg viktig, SPELKÄNSLA :P
Det räcker att man kan se vad det är ;)
men allt e bättre med gc en n64.
håller med. Om man spelar Oot på Gc är grafiken sämre än ett de flesta gc-spel men är spelet dåligt för det?? <_<Grafiken är inte ett dugg viktig, SPELKÄNSLA :P
VA!!!???Grafiken är inte ett dugg viktig, SPELKÄNSLA :P
Grafik ÄR viktigast. Punkt slut!