💬
Logga in
Fuska.se

Pokemon Sapphire

44 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #21

Jag vet!Jag tycker inte att d borde göra några hål!D vill säkert itne att andra ska kunna gå över hålena

Nivå 8 · Veteranfuskare

Man kan nog köpa bron någonstans... jag ska kolla runt i hela houen. Jag hittar den nog.

Nivå 9 · Veteranfuskare

Och förresten vart kan man hitta Relicanth i Sapphire?E d utanför Sootoopolis?

JAg vet ett ställe där det bara finns Relishant vet inte vad staden heter man den staden med museumet, skall du gå till höger och ta surf där. Surfa längs med kanten ner sedan kommer du att finna en ruta, ta dive där och det skall finnas sjögräs drä. Leta där så hittar du han ass lätt.

För att täcka över hålen i Secret Basde: Kolla på TV när "CLEAR OUT-SALE" kommer på affären i Lilycove City. Då ska du längst upp i affären (taket) och prata med en tjej som som bara står där när det är Clear Out Sale, och så köper du "Solid Board".

Soot Sack: du ska gå i gräset höger om Fallabor Town, (där gräset är grått) då kommer du att samla på dig aska. sen ska du gå in i ett hus där och så kan du få flöjter, bord och stolar.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Då letade jag runt i houen i onördan? :meddum:

mm... :zzz:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Javisstja, jag hade ju redan läst det i ett annat forum! :meddum:

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #28

Kolla på TV när "CLEAR OUT-SALE" kommer på affären i Lilycove City????Jag förstår inte riktigt..

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #29

YEEES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jag mötte Relicanth för första gången i hela mitt liv!!!Ha letat efter den i timmar!Och nu mötte jag den för första gången!*Otur me pkm som jag verkligen vill möta*

Nivå 5 · Fuskare

du vet väll att man kan kolla på tv när det blinkar på den.. och om dom på TV:n då säger att det är den äntligen är där.. alltså lillycove dept store clear out sale... fattar du nu?

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #31

Nää...menar du TV:n hemma hos andra i den där staden eller i den där stora varuhuset?((Fast jag ha aldrig sett en TV i den där stora varuhuset))

TVn i folks hus!

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #33

Folkhuset?*Jag ha en seg hjärna*

*DUNK* *svimma*! orka inte förklara längre!!!

Folks hus>Hus där folk bor>hus>du vet: golv, väggar, tak!!!! gaaaah!!! :evil:

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #35

Du e itne den första som inte orkar förklara

Men d står ju bara:Mom likes this program eller nåt likanande och kanske Dad likes this program eller va d va nu igen...*Hmm*

Du ska kolla när TVn blinkar

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #37

Okej...ska jag allså gå ut och in hela tiden?

Nivå 5 · Fuskare

nej bara spela på tills du ser det på TV:n det är en gång var 48 timmar på spelet (som du spelat då)kanske....

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #39

*Svimmar och dör* Så länge?!!!

Nivå 5 · Fuskare

kanske det... :) hurlänge har du spelat...?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in