rezpect Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 jag undrar om ngn gärna vill hjälpa mej med att skriva en lite mer detaljerad skrivning på hur man får pengar till the simpsons : hit and run *vore väldigt sjysst*;) :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana freak Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Slå sönder massa saker som telefonautomater och sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 japp det e så man gör! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thomas16 Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 jag undrar om ngn gärna vill hjälpa mej med att skriva en lite mer detaljerad skrivning på hur man får pengar till the simpsons : hit and run *vore väldigt sjysst*;) :cool: Slå eller åk på saker som tillexempel telefonkiosker, träd, brevlådor, skyltar och skyltfönster. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 kör sonder bilar:) jag har tjämat 20000 på det nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 6 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2007 Använd fuskoden döda bilar på en träfff och sedan krocka i bilarna man 10 kr st mitt tips det snabbaste sättet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 7 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2007 Just precis, gör allt med våld! knappa in hit and burn fusket och åk runt som en idiot i flera timmar. Det är bara bra om polisen jagar dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg