är jag sämre??? eler vad menar du..jag gillar det mer än både Twisted edge och 1080
Snowboard kids
nej nej, du e inte sämre utan snowboard... när man hör KIDS låter det som ett barn spel.. fast jag har inte testat det , det kanske e bra? fast 1080 e min favorit
är det spelen ungefär som 1080? (lite sämre är du ju, hörs på namnet)
du skrev ju att NÅN var sämre eftersom du skrev "Lite sämre är DU ju,"
jag tycker att snowboard kids är bättre än 1080
oj, det var inte meningen.. råka slinka in där, det var inget illa menat... hur är spelet, e det mpånga gubbar och brädor som 1080?
hur många gubbar kan man vara på 1080??
få se... kanske 6-7 st, minns inte, men man kan ögra om en till en guld man och en till en panda kille
okej...på Snowboard kids kan man bara ha 6 st...den äldsa är 11 om inte shinobin är äldre
11... och den yngsta då? på 1080 e det bara typ 20-30 åringar
den yngsta är 10
Snowboard kids verkar mer som ett äventyrs spel med olika banor än snowboard spel, vadå, är det banor där man tävlar mot andra eller är det banor där man typ besegrar fiender med snowboard eller liknande, kan någon förklara det för mej?
man möter 4 st slumpmässiga motstånare (av de 6 som finns)...sen får man pengar om man kommer 1,2 eller 3:a...på första banan får man 1500 p om man vinner och på den sista får man 10000 p om man vinner...man ska försöka klara blåa trix...man får 500 p för det bästa blåa tricket
men vad har man poängen till då? får man nåt nytt av det?
med poängen kan man köpa nya brädor...den dyraste var på 120000 p
oj, har du allt som går att få? är det lätt att få poäng?
nja...misslyckas man vid ett gupp är det enda man kan göra en grab och den får man 20 - 40 p för... och det finns ungefär 4 gupp på ett varv och man kör 2-5 varv ochpå den sista banan är jättekort men har 9 varv