💬
Logga in
Fuska.se

Rosa Pantern-resa På Egen Risk

11 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Hur gör man när man har kommit till den lilla byn i Indien ? Ingenting går ju... :angry:

Senast ändrad:

höh finns råsa pantern spel visste inte det var hitade dudet?

Nivå 0 · Nykomling

hmmm...måste tänka lite nu..jag tror du ska snacka me han som gör krukor så du får smör eller ost eller nåt..sen e det en liten tjej tror ja som du oxå ska prata med och sedan ska du äta middag med hennes familj nåt sånt tror ja att de e :D

Nivå 0 · Nykomling

Något i den stilen ja, va länge sedan jag spelade det.

11 Jul 2004
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #5

Ja och sen hur kommer man ut från nästa By ?

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

eeeh...har du vart på marknaden? man ska ju prata med alla där ogrejer..var rätt längesen ja spela de..

12 Jul 2004

Det fins steg för steg instruktioner i hjälpen till spelet...

Innan man kan göra något i byn så måste man klicka på trädet två gånger.

26 Aug 2006
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

hmmm...måste tänka lite nu..jag tror du ska snacka me han som gör krukor så du får smör eller ost eller nåt..sen e det en liten tjej tror ja som du oxå ska prata med och sedan ska du äta middag med hennes familj nåt sånt tror ja att de e :D

hej vet du hur man gör vid stonehenge, väldigt tacksam för hjälp :) :cool:

Nivå 0 · Nykomling

hmmm.......viste inte ens om att det fanns råsa pantern spel undrar vart man hittar dom :bah: :meddum:

1 Sep 2006
Nivå 0 · Nykomling

Hej alla glada! :D om du behöver hjälp med rosa pantern..som jag klarat ut några gåger :medieval: gå in på hjälp högst upp när du spelar...där finns det nått som heter nått i stilen med fusk,tips, tricks eller nått sånt...där får man rimmande tips:P

Nivå 0 · Nykomling

Tack ramjam jag behövde meed

2 Sep 2006
Nivå 0 · Nykomling

alla svar finns ju i spelet!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in