när kommer DBZ Budokai 2 ut i afärerna? :lol:
DBZ Budokai 2
vet ej...jag vill ha det oxå...har 1 an....
jag har också 1:an =D
jag har klarat alla story, den dära man få penga, fått alla gubbar, fått mr. s*tans spela o snart alla capsule nåt sånt o nåting mer :D
dom har sagt i affärerna att det kommer någon gång slutet av 2004
Det kan det inte för i tradition kommer det inom kort tid och t ex på www.webhallen.com kan man snart beställa det så jag tror inte att det kommer i slutet på år 2004! 8)
Föresten jag har också klarat hela story och legend of Mr.s*tan och fått alla gubbar och sånt :D
dom sa så i affären i alla fall!
ok...om du säger så...
jag har köpt det, det är super coooooooooolt!!!!!!
Vad heter den hela versionen av DBZ Budokai 2?
Jag kan ge en gissning på att det är Dragonball Budokai 2, rätt? Z:ätat har jag inte skrivet, vad står det för?
i dragon ball böckerna så (har läst alla 42) börjar dbz i nr 17 vet inte heller faktiskt vad det står för :?:
Okej scratch...
Och X wee, om det är toys r us så finns det i typ alla städer =) Inte bara i helsingborg, asså DBZ.
eehh...jag trodde att det bara kom till hbg de spelet :roll: .....o scratch....vet du vad???JAG BLI GALEN!!!!!MÅSTE BARA HA DE SPELET!!!!VAD KOSTAR DET!?!?!kan man vara super saiyajin 3 ???
åter till ämnet men jag läste i ebgames att den kommer i jul i mitten o julen tror jag det vari dragon ball böckerna så (har läst alla 42) börjar dbz i nr 17 vet inte heller faktiskt vad det står för :?:
Det är ämnet goldenmew, om jag undrar vad det står för får jag väll göra det eller? Kanske du kan det?
jag har köpt det, det är super coooooooooolt!!!!!!
vilka gubbar kan man vara!!!??? kan man bli ssj 3 med goku!?!?!? kan man va goten och trunks när dom e små!?
det kostar 599 kr och man kan vara treförfaldig super saiyajin
köp det någon gång om du vill ha det!
rekomenderar det vekligen!!
coolt jag har bara ettan..
jo jag gillar dragon ball!
har alla 42 böcker och några japanska exemplar av dragon ball GT!
har läst alla också!:)