Det går lite för fort nu men de e roligt
Super Smash Brothers Melee
ssb:supersmash bros ssbm:super smash bros melle
Det är ju såklart att Super Smash Bros Melee är bättre.
ssb är för N64 och ssbm är för GC
prexis :medieval:
Exakt :D
Det e så det är
jag hoppas det kommer en 3:a :)
:) håller med :)Han menar om SSBM är bättre än 64s SuperSmash Brors och den är 30gånger bättre.
håller med selkie ......nån har sagt att det ska komma ett ssbm spel till game cube som heter unge fär super smash broder teele meele tror jag
låter coolt
men vad menas med teele
Faktum är att Super Smash Bros. var bättre på sin tid än vad ssbm är nu. Men, nu, är Super Smash Brothers Melée bättre. lätt.
nej nu e det valnigt det första e ju slowmotionJa det e lite stressigt nu :)
vet ej inte mening att skriva två inlägg i strecklåter coolt
men vad menas med teele
ja,såklart det e :blink:Det är ju såklart att Super Smash Bros Melee är bättre.
mer gubbar o banor och mera :)
Det är klart det är hur många säger nej? 1-5% av 100% kanske
99,9 % på ssbm
40 % på ssb
japp så e det
Men asså SSBM är ju 100 gånger så bättre en SBM för + att det är bättre grafik och att det är 30 gånger mer banor gubbar och grejer man kan göra TEX När man slår med bränbolsrack på ett kallade stor boxing kudde och man kan göra massor av andra saker [Har det själv SSBM]
Men Och det är svårrare att klara ut hur man en säger .
Men det var en som sa till mig att man kunde få sonic och tails men är det bara på japanska va för det går vell inte på pal nån som vet?????
Nej det är inte japanska
Vad är det då
Hmm, Super Bros Melee? Men iaf det är mkt bättre SSBMen asså SSBM är ju 100 gånger så bättre en SBM för + att det är bättre grafik och att det är 30 gånger mer banor gubbar och grejer man kan göra TEX När man slår med bränbolsrack på ett kallade stor boxing kudde och man kan göra massor av andra saker [Har det själv SSBM]
Men Och det är svårrare att klara ut hur man en säger .
Men det var en som sa till mig att man kunde få sonic och tails men är det bara på japanska va för det går vell inte på pal nån som vet?????