någon som vet var man kan få tag på det? låtar e ju från Oot e ju jättebra
Zelda Till Mobilen
Tja om det finns en NintendoMobil sajt så hittar du nog det.
ÖÖ vad menar du ;)
Du måste hitta en sajt var det finns nintendomusik att ladda till mobilen.
jag har en låt till min Nokia 3310 (monofonisk) som är självaste Terminafield låten och Zelda 3 låten...
Har hittat en sida på internet där man inte behöver ladda ner musik till mobilen bara knappa in i där man gör sin egen musik jag har gort det Har första Zelda låten.
äh...det tar ju lång tid att göra...
Ja men det är gratis det står vilka knappar man ska trycka på ju så så värts svårt är det inte.
Kan du säga vilken sida?
jag skulle vilja ha en Polyfonisk zelda signal.. =)
Jag hittade en Zelda Sida förut. Där kunde man ladda ner Zelda MP3:er. Där kunde man säkert ladda mer Polyfoniska Zelda låtar
vilken hemsida är det dåJag hittade en Zelda Sida förut. Där kunde man ladda ner Zelda MP3:er. Där kunde man säkert ladda mer Polyfoniska Zelda låtar
söker man på "Zelda 64 music" på google kommer en bra sida (nummer 2 uppifrån tror jag) som har en massa Midi låtar till zelda 64... fast det har nog inte nåt med Zelda mobilsignal att göra
www.inpoc.se myz600.com sen finns det massor fler jag vet.
ps på myz600.com funkar allt till alla mobiler bara mobilen stödjer det
Jag har gjort en egen wap sida där man ka ladda ner zelda mm och oot låtar
Wap adressen är http://ring.wap.nu/
kostar det på myz600.comwww.inpoc.se myz600.com sen finns det massor fler jag vet.
ps på myz600.com funkar allt till alla mobiler bara mobilen stödjer det
Helt gratisJag har gjort en egen wap sida där man ka ladda ner zelda mm och oot låtar
Wap adressen är http://ring.wap.nu/
ok, fast wwappningen kostar ju lite grann...
Jag sökte på Google på Zelda eller nåt. Och på nån sida Låååååååååångt bak hittade jag den(Samus the king @ 24/07-2004 17:25:10)Jag hittade en Zelda Sida förut. Där kunde man ladda ner Zelda MP3:er. Där kunde man säkert ladda mer Polyfoniska Zelda låtar
vilken hemsida är det då
kan du inte skicka länken hit...snälla..!