💬
Logga in
Fuska.se

STEAM

57 svar · startad

Jag tror inte heller på det . vi har ganska bra dator och modem. det tog 5 timmar för mig också

Nivå 1 · Novis

hehe jo jag tror på det.. för jag hitta en mirror dar det tog typ 3min å ladda ner..

Pinsamt att jag inte kan sidn`?=

2 Dec 2003

jag tror inte på det heller !! 700 megabyte är ganska mycket .. kanske en låt på 3-4 megabyte skulle ta 3 minuter

Nivå 5 · Fuskare

det går inteäns om man har nätvärk mellan två datorer han tallar inte sanig :(

Nivå 0 · Nykomling

Min fil var 590 KB!!

nej det går f*n inte !!

Nivå 4 · Lärling

steam är endast 590 KB stort. Men spelen till steam är större.. hur svårt ska de va? ska man spela cs så är det lättaste sättet att skaffa det är att tanka steam_cs vilket gör att man får hela steam och cs om man inte gör det utan drar ner bara steam så kommer steam att dra ner cs från deras servrar vilket tar mycket längre tid...

Nivå 1 · Novis

Jag spelar 1.5 :D

men jag menade att ladda ner steam och cs i samma .. det verkade lättare än att först ladda ner steam och sen cs, eller hur man nu ska göra

Nivå 1 · Novis

ladda hem steam_cs.exe sen blir ud medlem sern installerar du spelet!!!!

3 Dec 2003

så gjorde jag !!!!

9 Dec 2003
Nivå 0 · Nykomling

du behöver inget annat

Nivå 3 · Lärling

ehm... ni måste ha kasst bredband om det tog 5-7 timmar att ladda ner 700 meg... för mig tog det typ 1 timme och 3 minuter kör med 10mbit/s 8)

Nivå 1 · Novis

lol för mej tog det 2 timmar att ladda ner 375mg

10 Dec 2003

mitt funkar perfekt nu !!! men ibland blir jag kickad utan anledning .. ha de bra

Nivå 1 · Novis

OKEJ hoppas det funkar nu med...=I)

Nivå 1 · Novis

Tryck på kanppen som e under Esc.... asså den där med ½ tecknet ok? då kommer konsollen fram o du kan se vad d står...

vad ska man skriva där ????

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in