💬
Logga in
Fuska.se

Starwars Jedi Academy

21 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

Någon som kan hjälpa mig med fusk? :visslar: . Det fusket Så man Kan Få alla Krafter!+. vad ska man skriva i konsolen?. :huh:

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

Kan det vara detta?

http://www.fuska.se/fusk/visafusk.php?fusk=3545

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #3

Jag men När man skriver Helpusobi 1 så ska man ju skriva setforceall3 men det går inte:(. vad ska jag gör? :o

Nivå 7 · Fuskare

Har du hållt inne shift och § samtidigt?

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #5

Jag fick det till att funka! :D Men mitt Multiplayer Funkar inte :cry: Där står Invalid Game folder!. vad ska jag göra!?. kan någon Hjälpa mig?.

Nivå 7 · Fuskare

Funkar det inte när du ska fuska?

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #7

Det funkar aldrig När jag ska spela Multiplayer!. :( . Det bara Står Invalid Game Folder!. Nä jag fuksar inte på multiplay!. vad ska jag göra?.

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Är det LAN du spelar lr är det på internet?

13 Jul 2004
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #9

Internet!. Men vad ska jag göra!?. :o

Nivå 3 · Lärling

Det funkar aldrig När jag ska spela Multiplayer!. :( . Det bara Står Invalid Game Folder!. Nä jag fuksar inte på multiplay!. vad ska jag göra?.

Vad ska du göra då!
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #11

Någon som kan Hjälpa mig med Jedi Knight II Jedi Outcast!?. det först missonet vad ska man göra där?. :huh:

Internet!. Men vad ska jag göra!?.  :o

Det går ju inte att fuska på internet.. ;)

EDIT: Jo, det går föresten på speciella cheat servrar.. men dem brukar lagga riktigt rejält.

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #13

Jag vet:). spelade Precis Jedi outcast på internet!:). skit kul:). Men någon som vet vad man ska göra på Det första missonet!?.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag men När man skriver Helpusobi 1 så ska man ju skriva setforceall3 men det går inte:(. vad ska jag gör? :o

Du behöver inte skriva Helpusobi 1, du kan också skriva Devmapall.

Och du ska göra ett mellanrum på setforceall och 3an.

14 Jul 2004
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #15

Någon som kan hjälpa mig med Multiplay på Jedi Academy!?. När jag ska joina En sverver så står det Invalid Game folder! vad ska jag göra åt det!?:

15 Jul 2004

Har du version 1.0 eller 1.0.1 ? (inte helt 100% säker på att den nya versionen heter så..) på 1.0 finns det nästan inga servar...

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #17

1.0!. men jag kan inte Joina Någon!. där står Att det är Invaldi Game folder!. Kan det vara bara för jag laddat ner det!?:blink:

Happ happ.. Snacka inte om sånt.. Ja det kan vara problemet..

Tanka nya versionen på typ lucasarts.com lr nått..

INTE VET JAG

JAG VET INTE ENS VAD DET FÖR SPEL NI SNACKAR OM :evil:

17 Jul 2004
Nivå 12 · Mästerfuskare

om du har bränt det från nån anna n funkar det int epå internät....så e de för mig iallafal det står också invalid game folder

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in