Någon som kan hjälpa mig med fusk? :visslar: . Det fusket Så man Kan Få alla Krafter!+. vad ska man skriva i konsolen?. :huh:
Starwars Jedi Academy
Kan det vara detta?
Jag men När man skriver Helpusobi 1 så ska man ju skriva setforceall3 men det går inte:(. vad ska jag gör? :o
Har du hållt inne shift och § samtidigt?
Jag fick det till att funka! :D Men mitt Multiplayer Funkar inte :cry: Där står Invalid Game folder!. vad ska jag göra!?. kan någon Hjälpa mig?.
Funkar det inte när du ska fuska?
Det funkar aldrig När jag ska spela Multiplayer!. :( . Det bara Står Invalid Game Folder!. Nä jag fuksar inte på multiplay!. vad ska jag göra?.
Är det LAN du spelar lr är det på internet?
Internet!. Men vad ska jag göra!?. :o
Vad ska du göra då!Det funkar aldrig När jag ska spela Multiplayer!. :( . Det bara Står Invalid Game Folder!. Nä jag fuksar inte på multiplay!. vad ska jag göra?.
Någon som kan Hjälpa mig med Jedi Knight II Jedi Outcast!?. det först missonet vad ska man göra där?. :huh:
Det går ju inte att fuska på internet.. ;)Internet!. Men vad ska jag göra!?. :o
EDIT: Jo, det går föresten på speciella cheat servrar.. men dem brukar lagga riktigt rejält.
Jag vet:). spelade Precis Jedi outcast på internet!:). skit kul:). Men någon som vet vad man ska göra på Det första missonet!?.
Du behöver inte skriva Helpusobi 1, du kan också skriva Devmapall.Jag men När man skriver Helpusobi 1 så ska man ju skriva setforceall3 men det går inte:(. vad ska jag gör? :o
Och du ska göra ett mellanrum på setforceall och 3an.
Någon som kan hjälpa mig med Multiplay på Jedi Academy!?. När jag ska joina En sverver så står det Invalid Game folder! vad ska jag göra åt det!?:
Har du version 1.0 eller 1.0.1 ? (inte helt 100% säker på att den nya versionen heter så..) på 1.0 finns det nästan inga servar...
1.0!. men jag kan inte Joina Någon!. där står Att det är Invaldi Game folder!. Kan det vara bara för jag laddat ner det!?:blink:
Happ happ.. Snacka inte om sånt.. Ja det kan vara problemet..
Tanka nya versionen på typ lucasarts.com lr nått..
INTE VET JAGDet funkar aldrig När jag ska spela Multiplayer!. :( . Det bara Står Invalid Game Folder!. Nä jag fuksar inte på multiplay!. vad ska jag göra?.
JAG VET INTE ENS VAD DET FÖR SPEL NI SNACKAR OM :evil:
om du har bränt det från nån anna n funkar det int epå internät....så e de för mig iallafal det står också invalid game folder