okej, hmm..lite konstigt.. ska kolla upp det nu direkt..
Zelda Mm
hur ska man rädda goron-bebisen's pappa?
Du ska smälta honom med Hett vatten som finns där Darunias gömställe är..
Darmanis grav, menar du! (Ursäkta att jag är petig ;) .)Du ska smälta honom med Hett vatten som finns där Darunias gömställe är..
okej...Darunia är en värld på tibia.com...blandar ihop dem ofta.. =)
Darunia är också goronhövdingen i OoT :) .okej...Darunia är en värld på tibia.com...blandar ihop dem ofta.. =)
var är darunias grav?(Rumiko @ 28/07-2004 17:09:00)Du ska smälta honom med Hett vatten som finns där Darunias gömställe är..
Darmanis grav, menar du! (Ursäkta att jag är petig ;) .)
om du fått lens of truth så kommer du se att Darmani är vid den grottan (efter lite hopp) förj efter honom och sen kommer du till hans grav som finns vid mountain village
nu hänger jag inte me riktigt :blink:
jag har nog tänk lite fel nu :zzz:
först måste man väl rädda den där goronen som står i moantain village me typ en groda på huvvet?
nix, det gör man sen...men bredvid där han står så är Darmanis grav....hjälper du honom får du Don gero mask...Du hittar en varm sten i krukorna på taket i goron city...
hmm..goron city jag vet bara var goron shrine är men är det samma sak?
nej, du ska till Goron elder, sen upp för bron...gå till goronen som finns där och gör en Markduns med Darmani, sen är det bara att hoppa ner för stupet och gå in innan porten stängs...
OKej är i snowhead temple nu
bra...efter du klarat det kan du köpa Powder kegs...
det finns ett waterfall tempel jag är sjålv där och försöker men det jag vet är att man måste ta tillbaka ett par ägg som har blivit stulna och sen lämna tillbaka dom till en zora han som spelar gittar i bandet och då ska du få en sång gå då ut till baksidan och spela den sången då kommer en tjej prata med dig och efter det så kommer det en sköldpada och säger att du ska hoppa på hans rygg och tar dig till templet ps man måste ha zoron mask på sig när man spelar sången. :cool:(Rumiko @ 13/07-2004 16:50:52)det först nämnda...templet man skall in i å hitta prinsessan så apan inte blir bränd
Okej. Men då har du ju fått hjälp ovan.
det är inte den sången....när man satt alla 7 ägg i akvariumet så bildar alla 7 ägg små noter...spelar man den för Lulu så kan hon prata med dig och sköldpaddan tar dig tilll templet..
Det finns inte alls ett Waterfalls Temple i MM. Jag har ju varvat spelet, så jag borde väl veta? Templet i Great Bay heter rätt och slätt Great Bay Temple.(mikaelrask @ 30/07-2004 09:04:51)(Rumiko @ 13/07-2004 16:50:52)det först nämnda...templet man skall in i å hitta prinsessan så apan inte blir bränd
Okej. Men då har du ju fått hjälp ovan.
det finns ett waterfall tempel jag är sjålv där och försöker men det jag vet är att man måste ta tillbaka ett par ägg som har blivit stulna och sen lämna tillbaka dom till en zora han som spelar gittar i bandet och då ska du få en sång gå då ut till baksidan och spela den sången då kommer en tjej prata med dig och efter det så kommer det en sköldpada och säger att du ska hoppa på hans rygg och tar dig till templet ps man måste ha zoron mask på sig när man spelar sången. :cool:
Han som spelar gitarr i bandet är ju Mikau och honom är du ju när du har på dig zoramasken. Och du kan ju inte lämna äggen till dig själv. Du ska lägga äggen i ett akvarium, som 0014 sa, och det akvariet finns hos vetenskapsmannen.
efter att du lärt dig New wave bossa nova är det bara att gå in i Great bay temple