Jag har precis läst ut den och jag tycker den är minst lika bra som alla andra sagan om ringen böckerna ! Är det någon annan som tycker som jag ?
Bilbo En Hobbits Äventyr
har inte läst ut den,men den är bra :)
är den lika trög att komma in i som sagan om ringen böckerna?
om den inte är det så kan jag tänka mej att åka till biblioteket o låna den. :)
Den är inte så trög som dom andra tycker jag iaf.
Den är mkt roligare i början !är den lika trög att komma in i som sagan om ringen böckerna?
om den inte är det så kan jag tänka mej att åka till biblioteket o låna den. :)
Jag tycker den är jätte bra! :lol:Jag har precis läst ut den och jag tycker den är minst lika bra som alla andra sagan om ringen böckerna ! Är det någon annan som tycker som jag ?
den e bra men lite seg i börgan
Sagan om ringen är trögar än bilbo iaf!
Det tycker jag e skoj ;DJo, men stör mig på när Gandalf frågar vad han menar med God Morgon eller vad det nu var :P
Jag har nyss börjat att läsa bilbo nu när jag har läst ut gömda och asyl
Men härsken på ringen är endå bäst av dom alla enligt mig!
håller lungt med dig ;)Men härsken på ringen är endå bäst av dom alla enligt mig!
och jag har läst ut bolbo för länge sen och sitter nu med första boken som jag har hållt på och läst i ca 2-3 år(ha blivit lite less på den så jag läste andra böcker också)
jag tycker att Bilbo är bättre än SoR, eftersom inte många bryr sig om Bilbo längre, nu när dom har gjort en film av SoR! jag blir faktiskt ganska irriterad när nästan alla i min skola pratar om SoR hela tiden, tillexempel min s.k vän. Han pratar BARA om SoR hela tiden. Jag gillar ju SoR, men det går för långt när dom gör en film av den.
Jag har boken men jag har inte böjat läsa den. :meddum:
kallar du mig dum?
Det ska vända boken till film! :D :wub: jag har också läst boken :)