Jag ser ifram emot Doom 3 asmycket! jag bara älskar half-life så doom 3 borde inte heller vara sååå dålig! :student:
DOOM 3 :evil:
Jag ser ifram emot Doom 3 asmycket! jag bara älskar half-life så doom 3 borde inte heller vara sååå dålig! :student:
Inte så bra...
HL2 kommer att äga det...
Förutom i grafik.
Trodde det skulle vara asbra grafik? Eller så är du dålig på bedömning...
Doom3 kommer enligt Gamereactor vara skit-läskigt. Tror jag med. Sett bilder.
jag har sett filmer på både doom 3 och Half Life 2 och slutsatsen är...att Half Life 2 kommer att total äga doom 3 i grafiken.
d00m 3 lär vara ett askul firtsperon shotter spel!
Doom 3 har asbra grafik...Trodde det skulle vara asbra grafik? Eller så är du dålig på bedömning...
Doom3 kommer enligt Gamereactor vara skit-läskigt. Tror jag med. Sett bilder.
Men HL2 kommer att äga det.
jag har doom 3.köpte det när jag var i new york. :evil:
HAAHHAA omöjligt för det e inte ute änn men jag ser fram emot doom 3 och hf 2jag har doom 3.köpte det när jag var i new york. :evil:
inget HL2 för mig inte, Doom3 för hela slanten, kommer äga halflife så stort! sen är det ju lite olika spel också.
Jag läste i ett inte så gammalt nummer av Gamereactor att Doom 3 kommer ha väldigt bra grafik men nu kommer en lista dåliga saker med spelet.Jag ser ifram emot Doom 3 asmycket! jag bara älskar half-life så doom 3 borde inte heller vara sååå dålig! :student:
jepp Halo 2 kommer att äga alla spelen!!! :P :evil: :kung: :student:Inte så bra...
Förutom i grafik.
det är till Xbox som det bara kommer 1 fiende åt gången.(pLaTiN @ 15/07-2004 15:26:20)Jag ser ifram emot Doom 3 asmycket! jag bara älskar half-life så doom 3 borde inte heller vara sååå dålig! :student:
Jag läste i ett inte så gammalt nummer av Gamereactor att Doom 3 kommer ha väldigt bra grafik men nu kommer en lista dåliga saker med spelet.
:ph34r: :medieval: :student:
- 1 Dålig spel-känsla
- 2 Endast ett monster får kan va på skärmen(eftersom grafikmotorn inte pallar mer
Om jag ska vara ärlig så bryr jag mig faktiskt inte så mycketJag ser ifram emot Doom 3 asmycket! jag bara älskar half-life så doom 3 borde inte heller vara sååå dålig! :student:
Jag tror att halflife2 kommer vara skitkul!!!!!! B) B)
jag har sett snuttar när dem som gjort spelet har spelat! :ph34r:
föresten vet jag inte ens vad doom 3 är förnått!!!
bara så att du vet så betyder inte hl2 Halo 2 iútan d betyder Half Life 2(THE GHOST @ 15/07-2004 16:28:28)Inte så bra...
Förutom i grafik.
jepp Halo 2 kommer att äga alla spelen!!! :P :evil: :kung: :student:
Why not HL2?inget HL2 för mig inte, Doom3 för hela slanten, kommer äga halflife så stort! sen är det ju lite olika spel också.
har aldrig gillat HL, jag kanske köper det, men då mest för CS.
men Doom3 satsar jag stort på. ska uppgradera datorn snart bara för att kunna spela det.
Om de gör en ny cs mod (som de nog gör..) så kommer den äga hårt!
Jag kanske köper Doom3.. men isåfall fram för allt till x-box pga 2 spelar läget i single player..
he, detta ämnet blev poppis! men jag ser ifram emot dom 3 :ph34r:
ja, inte så länge kvar tills det släpps!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in