Gäst anubis Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Skrivet 15 Juli 2004 hej! nån borde göra fuska.se träff typ alla i stockholm som e medlem i fuska.se kan träffas nån stans det e bara att tänk om nån på sidn e pedofil....... men ialla fall hur många skulle kunna tänka säg att träffa alla fuska.se och vart? själv tycker jag masmo för då kan vi gå till max och äta där!eller typ alla i fuska.se i stockholm kan hitta på nått kul komm gjärna med förslag och om du vill va med men om vi typ ska gå på bio får var och än betala för säg.....
Dream Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Skrivet 15 Juli 2004 hej bra ide måste medje det men tänkt är det 300 15åringar och bara är det 20-50 12åringar mycket duster då men en bra ide
# 21 Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Skrivet 15 Juli 2004 Skulle aldrig gå. Jag är inte villig att sitta på en buss en hel natt eller betala dyra pengar för en flygbiljett. Även om jag skulle få åka skulle jag inte vilja komma. Det har varit en på ett annat forum. Men där bor ju 80% i Umeå så det var inga problem. Det kom 40 pers. 4 st var under 18. Det är inte många som skulle få. Vill man så gärna att andra ska få veta hur man ser ut kan man köpa bild i presentationen. Eller på foto. Jag går då inte ut med hur jag ser ut. Inte en chans. Det är nog inte så många som vill att andra ska veta hur man ser ut. Blir det ens av så kommer nog bara personer som bor vid Sthlm. Är det verkligen så många 15-åringar? <_< De flesta är ju 11-12-13 år. <_< Men jag åker inte ner. Inte en chans.
Spaghettin Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Skrivet 15 Juli 2004 hej! nån borde göra fuska.se träff typ alla i stockholm som e medlem i fuska.se kan träffas nån stans det e bara att tänk om nån på sidn e pedofil....... men ialla fall hur många skulle kunna tänka säg att träffa alla fuska.se och vart? själv tycker jag masmo för då kan vi gå till max och äta där!eller typ alla i fuska.se i stockholm kan hitta på nått kul komm gjärna med förslag och om du vill va med men om vi typ ska gå på bio får var och än betala för säg..... Det var enligt mig en dålig idé så jag kommer inte
# 21 Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Skrivet 15 Juli 2004 Vad är Masmo? :blink: Men det lär ju aldrig bli många där.
finaly_man Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Skrivet 15 Juli 2004 Jag ska bo på Södermalm i en lägenhet (vadå? inga hus?) från Lördag till Onsdag. Men skulle aldirg få träffa er. Högst min brevänn.
Kexx3 Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Skrivet 15 Juli 2004 Dålig idé tycker jag vad ska man göra?Sitta på datorer eller vad?
# 21 Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Skrivet 15 Juli 2004 Dålig idé tycker jag vad ska man göra?Sitta på datorer eller vad? Gå på bio, äta på Max verkade det som. Men det ska man inte behöva åka ner till Sthlm för. Man behöver bara ta bussen in till stan & käka före/efter det. Nag. bio måste ju dessutom alla vara överens om vilken film man ska se.
finaly_man Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Skrivet 15 Juli 2004 Även om jag inte ska med, kan ni ju ha LAN nånstans? Det skulle uppskattas av mej iaf ;)
Rekommendera inlägg