💬
Logga in
Fuska.se

Kill Bill

35 svar · startad

kan inte vänta till en utav filmerna som inspirerade quentin tarantino att göra kill bill kommer.Thriller!en svensk rape revenger film!släpps september.

Thriller a cruel picture A.K.A. they call here one eye!

15 Aug 2004
Nivå 7 · Fuskare
Trådstartare #22

era kommentare låter mest som att jag ska ser den men jag har sett början lite en tjej hugger och jätte blodigt och så gilla inte det

16 Aug 2004

det här är kanske lite off topic men jag såg quentin tarantinos pulp fiction igår och den var ju ganska bra :)

Nivå 4 · Lärling

Se Reservoir Dogs också :) Tarantino misslyckas aldrig :)

Nivå 5 · Fuskare

Det sägs att de ska komma ut en helt tecknad version av kill bill, liknande den tecknade snutten som ses på filmen.

Själv så vill man ju också såklat se 2:an, men kan inte se den för att jag e under 15, vet nån när den kommer ut?

Se Reservoir Dogs också :) Tarantino misslyckas aldrig :)

jag ska se den också!

Det sägs att de ska komma ut en helt tecknad version av kill bill, liknande den tecknade snutten som ses på filmen.

Själv så vill man ju också såklat se 2:an, men kan inte se den för att jag e under 15, vet nån när den kommer ut?

jag är 13 och jag kom in på kill bill 2 på bio!dom brydde sig inte hur gammal jag var och dom bryr sig nog inte hellet hur gammal du är... ;)
20 Aug 2004
Nivå 2 · Novis

såg den idag ganska mycket blod men skrattade asmycket, den var så jäkla överdriven så det inte är sant

23 Aug 2004
Nivå 4 · Lärling

Jag vet kanske nördigt mycket om det här men ändå :)

Kill Bill Vol.2 kommer på DVD den 8:e september, iaf här i Stockholm.

Och ja, det ryktas om att det kommer en Kill Bill-animé, som då kommer att handla om Bills eskapader innan The Deadly Viper Assassination Squad bildades.

Förresten, visste ni att killen i Volume 1 som är med och dödar O-Rens föräldrar, han som mest står och typ gör inget, det är Bill :)

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Soft med Kill Bill anime ^^..

Va? Det visste jag inte.. ;P

12 Sep 2004
Nivå 0 · Nykomling
Hmm , killen som drar bak sitt hår två gånger och sparkar cigaretten på spriten , är de Bill ? Jag älskar Kill Bill asså , ja måste veta :P ajja . Svara !
13 Sep 2004

Hmm , killen som drar bak sitt hår två gånger och sparkar cigaretten på spriten , är de Bill ? Jag älskar Kill Bill asså , ja måste veta :P ajja . Svara !

bill e killen med långt hår som är en kille från typ usa...
Nivå 4 · Lärling

Nej, det är inte Bill. Bill är killen som står med en kniv mot O-Rens morsas hals..
14 Sep 2004
Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Såg Vol.2 igår! Den ägde! Men jag tyckte 1an var lite bättre...

9 Oct 2004

Pulp Fiction e den bästa Quentin filmen... Sen kommer nog Jackie Brown.. O SEN kommer kill bill...

Såg Vol.2 igår! Den ägde! Men jag tyckte 1an var lite bättre...

Som sagt... Ettor e alltid bäst...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in