lätt magikarp!!!! :P
Värdens Svagaste Pokemon?
på pokemon röd/blå om man hittar en Metapod i bugforest, så kan den bara Harden vilket man inte vinner på
tusan tackle är dålig i spel men alla får stor slag i filmerna.nja jag tror själv att Kakuna är dåligast.tackle är ju jätte dålig
kolla längst när så ser du det rättaGroudon!
Magikarp.
super lätt kakuna :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
alla säger detMAGIKARP!
Ja, men den kan ju ingenting!
Slakot! själv klart Slakot!
och sen Magikarp...
Enligt andra(säkra) källor så är det inte någon av era nämda(speciellt INTE Groudon :evil: ) utan helt enkelt den försjusande söta Azurill. :P
Öh.... Vad menar du egentligen?
MAGIKARP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ni har fel, magikarp har takle, men abra, metapod, kakuna har ingen ofensiv attack, och kan inte attackera, metapod och kakuna kan få om man har dom från weedle/caterpie stadiet, så helt enkelt ABRA
Ingen av mina Pokémon är svaga B) Men förövrigt tycker jag Magikarp och Abra
Är den under 15 så kan den bara Splash... Som för övrigt inte gör Något.ni har fel, magikarp har takle, men abra, metapod, kakuna har ingen ofensiv attack, och kan inte attackera, metapod och kakuna kan få om man har dom från weedle/caterpie stadiet, så helt enkelt ABRA
så sant Giga_Bowser...
Han menar att Entei har helt fel när han säger att Groudon är sämst.Öh.... Vad menar du egentligen?
hur får man Guld magikarp!??!