Jag behöver hjälp till zelda kan jag få den sidan där man ser hur många och hur man hittar goldenskulltulerna www.nintendo-se-com börgar den på vet jag
Zelda Sida
gå in på Zelda Ocarina Of Time
Där visar dom hur man klarar bossarna och hur man klarar alla grottor,vart alla skulltulas finns och hur många det finns på det stället och mycket mer!
Nej jag vill ha den sidan som börgar på det gillar den men kommer inte ihåg vad adressen var helt
www.zelda.com/ocarina
www.nintendo-se-com/
Vad kommer sen????
Gå In på www.Zelda.com/ocarina tryck sedan på SECRETS Sen GOLDSKULLTULAS
Där står det vart Skulltulorna finns och hur många av dom :visslar:
Ja men jag vill inte ha det jag vill veta vad sidan heter som jag fråga efter :angry:
jag vill oxå veta det.
Kan nån svara?
Jag tror det ska vara www.nintendo-se.com och inte www.nintendo-se-com. Jag var inne där, men det verkade inte finnas några guider. Det fanns mest info om deras konsoller.
Okej jag har varit inne där och det fanns kan jag få hemsidan?
Vilken hemsida? Jag har ju redan skrivit adressen!Okej jag har varit inne där och det fanns kan jag få hemsidan?
Som jag sa så har jag varit inne på www.nintendo-se.com och det verkade inte finnas några guider där. Om du kollar själv så ser du.
Det finns en zelda sida på på den sidan och den hittar man inte om man gå in där man måsta ha adressen om du inte vet så svara inte
[edit]
http://www.nintendo-se.com/development/zeldasidan/index.asp
Så heter sidan men den funkar inte
Nu?
Så här står det:
The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.
--------------------------------------------------------------------------------
Please try the following:
If you typed the page address in the Address bar, make sure that it is spelled correctly.
Open the www.nintendo-se.com home page, and then look for links to the information you want.
Click the Back button to try another link.
HTTP 404 - File not found
Internet Information Services
--------------------------------------------------------------------------------
Technical Information (for support personnel)
More information:
Microsoft Support
den sidan funkar för mig med..Nu?
Så här står det:
The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.
Please try the following:
If you typed the page address in the Address bar, make sure that it is spelled correctly.
Open the www.nintendo-se.com home page, and then look for links to the information you want.
Click the Back button to try another link.
HTTP 404 - File not found
Internet Information Services
Technical Information (for support personnel)
More information:
Microsoft Support
sidan funkar inte för mig heller
Försök senare.
de brukar uppdatera sida rätt ofta, så då kan man inte uppdatera... det är säkert därför!