Precis!
Där satt den. Det är detta denna tråden försöker säga...
17 dagar kvar !
Precis!
Där satt den. Det är detta denna tråden försöker säga...
17 dagar kvar !
mm inte långt kvar nu :D
Hahaha vad röten film, men ja man får typ se 1 sekund av spelandet, det är iaf något :D
Så nu har jag klarat Mias Matte hus! gött det var ganska svårt
Halo 2 kommer om några dagar kanske bara om jag inte stoppar productionen av halo 2 spelen HAHAH.
grattis men då stoppar ¨jag nåt stort spel som kommer till GC nej juste det finns inte <_< :lol:
Metroid Prime 2 är ju på väg och det är stort <_<grattis men då stoppar ¨jag nåt stort spel som kommer till GC nej juste det finns inte <_< :lol:
Alla får tycka som dom vill, Ike får ju hata det Halo 2 om han vill men isånnfall får han hålla det för sig själv. <_<
Snart dör jag asså, vill så gärna ha Halo 2....
När Zelda kommer till sverige kommer Halo 2 spelet glömmas bort och alla X-box ägare kommer att gråta blod! :evil:
Ike nu säger jag att du ska ta din feta röv och gå nån annanstans, om inte ska du få se vad som händer. :angry:När Zelda kommer till sverige kommer Halo 2 spelet glömmas bort och alla X-box ägare kommer att gråta blod! :evil:
Håll det för dig själv istället, Inte snackar vi sk*t om din morsan elle nåt liknande som betyder mycket för dig. NU slutar du <_<
han äcklar mig :angry:
LOL Men nu är ni väll inte lite off topic va ;)
*BACK TO TOPIC*
Undra hur det är att köra Wraith`en
Eller ATV´n .
ATV'n är skönast.
jag håller med IKE[/size [size=14]:P :P ]
Joo det tror jag med. Men tänk hur härlig känsla att bomba andra med stora blåa Plasma bomber :DATV'n är skönast.
Halo 2 kommer att äga alla Nintendo spel!!
Hoppas att det bara kommer till xbox och inte till data....
Det kommer till dator också..Halo 2 kommer att äga alla Nintendo spel!!
Jag har läst en cool sak om Bansheen.
Ska jag säga det???
(vill ju inte att nån som inte vill veta får det ändå)
Synd... :((Halo_Master @ 24/10-2004 20:36:05)Halo 2 kommer att äga alla Nintendo spel!!
Det kommer till dator också..
Jag kommer bara att köpa det till Xbox
f*n vad bra med Xbox Live ;D
Halo 4 : Säg du det, gör inget för mig..
◘◘◘ : Ja det tillhör xbox ju.. Men vi får hoppas att PC inte kan komma åt xbox servrarna på Halo 2
Det stog att Bansheens Fuel Rod Gun är borta men att den har boost och att man kan kapa den.
Vet ej om det är sant.
Gamal nyhet..Det stog att Bansheens Fuel Rod Gun är borta men att den har boost och att man kan kapa den.
Vet ej om det är sant.
Allt nytt om Bansheen :
..Den kan "strafea"
..Den kan "barrel rolla"
..Den kan "Boosta"
Borttaget :
.."Fuel Rod Gun"
EDIT : Kan man kapa den också ? Visste jag inte.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in