Vad är det egentligen för bortklippta scener???
Halo 2
Sånt som dom kanske inte han ta med i spelet och så.Vad är det egentligen för bortklippta scener???
det återstår att se
Hoppas det är nåt bra Bungie visar där.
Jag tror de är typ saker som dom tänkt ta me men de blev inte så bra eller nåt liknande(Kassler @ 22/10-2004 21:43:23)Vad är det egentligen för bortklippta scener???
Sånt som dom kanske inte han ta med i spelet och så.
det återstår att se
Han klädde ut sig till en afrikansk taliban och gick in på E3 och sa att han var skickat från Tanzanias väldigt breda spelindustri..:visslar:(Kassler @ 26/07-2004 23:49:28)j*vla vad gött det var att spela Halo 2 på E3 :cool:
på vilket sätt tillhör du spelindustrin? <_<
eller du planka in? :lol:
http://halo.bungie.org/oldnews.html?item=10956
Här är ett smakprov på en låt ur halo 2. Den påminner starkt om den vi fick höra E3 2003, dock med vissa förändringar. Kan inte säga annat än att det låter fullständigt underbart.
Hur gör man för att lyssna på den då?
såklart vi ska o cornish det e där det står here som link ;)(Halo 4 @ 22/10-2004 21:17:37)(Kassler @ 22/10-2004 16:28:10)(wictor @ 22/10-2004 15:41:25)Nej, men det fick 10/10 av superplay =)
alltså halo 2??? :blink: :rolleyes:
Halo 1
Halo 2 recensionen kommer 12:e november i superplay
Nu är jag lite off topic men jag kommer få den tidningen i brevlådan. :)
back to topic.
Kassler, wictor och Cornish, ni ska skaffa CE va???
Såg precis en reklam på halo 2 (på franska :( ) och där är snabba klipp ur singelplayer. Såg förbannat snyggt ut
Det kommer att bli sämst
yes jag lovar!
Halo 2 :huh:
Hur kan du bara säga så :angry:
För att bevisa det måste du nog ha ett VÄLLDIGT bra argument <_<Det kommer att bli sämst
yes jag lovar!
Sämst ? Pöö..Det kommer att bli sämst
yes jag lovar!
Bättre än Mias Mattelåda iaf..Och alla dina trista demos som du får i McDonalds Happy Meal paketen..
Håller me dej Halo_Master
Hur ska du kunna bevisa de Ike innan de änns kommit ut?
Hahaha där fick han ju :lol: :lol: :lol: :lol:
Tydligen B)
Back to topic
Ike, släng dig i väggen. Gå o bygg lite lego vettja. Och försök klara ut Mias Mattelåda för första gången..
Halo 2 !
Det är bara så otroligt onödigt att komma med något sånnt när man inte har något argument mot det..Håller me dej Halo_Master
Hur ska du kunna bevisa de Ike innan de änns kommit ut?
Hahaha, ohhhh. Det där va ju äna roliigt :DIke, släng dig i väggen. Gå o bygg lite lego vettja. Och försök klara ut Mias Mattelåda för första gången..
Halo 2 !
EDIT : Sry för dubvbelinlägget
Jaaa!
Och sen så ÄGDE ju 1:an STORT så 2:an blir väl bättre antagligen B)
De är bara va jag tror