finaly_man Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 (redigerat) Helfräckt! Då kan man verkligen få snygga bilder om man gör dom i PS och sedan får in den i mobilen. Hittar man också ett Java-spel på Internet och laddar hem det funkar det till mobilen? Det kan inte gå på alla va? Fuska.se är också först med det, extremt smart admin! Redigerat 24 Juli 2004 av finaly_man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 24 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 Kommer ni använda funktionen? Jag kommer självklart göra det bara jag hittar någonting som passar. Men hur ska man kunna ladda hem Java egentligen, isf får man ju spelen 20:- billigare ^^ Detta ska du ju lägga ut i tidningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 24 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 Menade du allvar med att tipsa Aftonbladet, annars kan jag göra det, om du inte vågar ;) Fast admin måste nog godskäna det först. Svara på min ladda-Java fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 Skaffa mobil-data kabel bara. Och USB-Handset Manager... Aja men det är en grym funktion och en bra idé. Bra admin :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 24 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 Mobil-data kabel? Men jag ska ju ta filer från datan till mobben, inte tvärtom? Jag kan tipsa aftoonbladet imorgn på morgonen, måste ur nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 Japp tipsa så många ni kan det hjälper fuska att leva vidare om vi får in lite pengar. Man kan ladda upp javaspel men du får kolla först så att spelet fungerar till den modellen du har och det kan vara lite klurigt ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 Mobil-data kabel? Men jag ska ju ta filer från datan till mobben, inte tvärtom? Jag kan tipsa aftoonbladet imorgn på morgonen, måste ur nu. Den funkar tvärtom med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 Någon som kan testa funktionen för ingen har använt den mer än jag för tillfället, man vill ju veta att den fungerar för andra än en själv ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 Jodå det har du gjort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 (redigerat) Någon som kan testa funktionen för ingen har använt den mer än jag för tillfället, man vill ju veta att den fungerar för andra än en själv Jag håller på just nu [EDIT] Det funkade :D Redigerat 24 Juli 2004 av Mihawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 Härligt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 superbra jobb admin :D ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.