pollenallergi Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 http://www.inpoc.se Hur tankar man hem spelen till datorn da för att sen använda de på fuska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 25 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 Alltså ladda hem dom till datorn och sedan via fuska.se få in dom i mobilen. Inte till mobilen direkt, men på Inpoc kostar ett spel 50:- vare sej man är medlem eller inte :huh: Väldigt dyrt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 Men jag undrar hur jag sparar spelen på datorn...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 Finns om man söker på internet. Men finns även en hel del på DC++ och kazaa (nej, en admin kan inte bryta mot §1.3). Många som gör javaspel och lägger ut dem på DC++, kazaa.. Tänk på att det är Jar filen som är spelet när ni laddar upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 25 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 När man laddar ner dom (du-vet-vart), hur vet man då iaf spelet funkar till ens mobil? Och Jar fil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 Det kan du inte veta helt säkert. Men oftast så kan man söka på "javaspel t610" eller liknande och då får man ju upp allt som heter javaspel och innehåller t610 och då kan man vara rätt säker att spelet funkar till en t610. Spelen brukar vara zippade när man hittar/laddar hem dem. I zipfilen finns oftast en jad och en jar fil. Det är JAR filen man ska skicka då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 25 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 1: Vi chattar inte, pratar om precis vad tråden handlar om. 2: Han nämnde du-vet-vad inget mera om det, och sen så var det admin som började och det är ingen skada. Tack admin, nu vet jag hur jag ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 25 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 I detta ovanliga fall bröts inga regler. Tbx till tråden nu, och anmäl om det behövs.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 Jag har en lite snabbfråga som säkert hade gått att hitta nånstans men jag hittar det inte just nu. Jag bara undrar hur stora bilder ska vara till en Nokia 3510i. Helst i X och Y, men iaf vore det bra att få reda på. Nån som vet...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 Du behöver inte bry dig om storleken, välj bara 3510i i listan så kommer bilden göras om så den passar 3510i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 26 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 (redigerat) Så även den största bilden passar in? Underbart :) Redigerat 26 Juli 2004 av finaly_man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 Hmm, ska söka på Du-vet-vad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.