💬
Logga in
Fuska.se

Ladda Upp Filer På Mobben

35 svar · startad

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Bra idé admin ! kanske ska slänga ihop några midi filer och göra lite sköna ring singnaler!

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #22

Om man inte har WAP kan man väl ringa till ens operatör, dom drar av pengar och ger dej Wap-funktionen. I vissa tidningar där som typ 91:an och Kalleanka finsn det annonser från Pling-pling och vad dom heter. Längst ner på den sidan brukar dte stå hur man fixar WAP.

Det är gratis att skaffa wap funktion... Gör det från din opratör iaf du behöver.. brukar stå på hemsidan.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #24

Jaha...*kliar på huvudet* Jag visste inte det var gratis, är det inte gratis kostar det 10:- iaf :huh:

Nu återgår vi tillämnet, kan någon en sajt där man laddar hem Java spel? För man tjänar ju s.s minst 20:- på att ta hem ifrån fuska-´´

http://www.inpoc.se

Hur tankar man hem spelen till datorn da för att sen använda de på fuska?

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #26

Alltså ladda hem dom till datorn och sedan via fuska.se få in dom i mobilen. Inte till mobilen direkt, men på Inpoc kostar ett spel 50:- vare sej man är medlem eller inte :huh: Väldigt dyrt.

Men jag undrar hur jag sparar spelen på datorn...?

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin

Finns om man söker på internet. Men finns även en hel del på DC++ och kazaa (nej, en admin kan inte bryta mot §1.3). Många som gör javaspel och lägger ut dem på DC++, kazaa..

Tänk på att det är Jar filen som är spelet när ni laddar upp.

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #29

När man laddar ner dom (du-vet-vart), hur vet man då iaf spelet funkar till ens mobil? Och Jar fil?

Det kan du inte veta helt säkert. Men oftast så kan man söka på "javaspel t610" eller liknande och då får man ju upp allt som heter javaspel och innehåller t610 och då kan man vara rätt säker att spelet funkar till en t610.

Spelen brukar vara zippade när man hittar/laddar hem dem. I zipfilen finns oftast en jad och en jar fil. Det är JAR filen man ska skicka då.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #31

1: Vi chattar inte, pratar om precis vad tråden handlar om.

2: Han nämnde du-vet-vad inget mera om det, och sen så var det admin som började och det är ingen skada.

Tack admin, nu vet jag hur jag ska göra.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #32

I detta ovanliga fall bröts inga regler.

Tbx till tråden nu, och anmäl om det behövs.-

26 Jul 2004
Nivå 6 · Fuskare

Jag har en lite snabbfråga som säkert hade gått att hitta nånstans men jag hittar det inte just nu. Jag bara undrar hur stora bilder ska vara till en Nokia 3510i.

Helst i X och Y, men iaf vore det bra att få reda på.

Nån som vet...?

Du behöver inte bry dig om storleken, välj bara 3510i i listan så kommer bilden göras om så den passar 3510i.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #35

Så även den största bilden passar in?

Underbart :)

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare

Hmm, ska söka på Du-vet-vad.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in