är chrono trigger roligt och vad går det ut på
Roligt
Det lilla jag har spelat det är det SKIT KUL,
handlar lite om att du teleporterar dig tillbaks i tiden....prinsessor...strid..bra bra bra!
ändrade lite stavfel bara :P
Okej här kommer en liten guide om spelet...
Det är as kul man trötnar inte och det handlar om att man reser i tiden så om man gör vissa saker bakåt i tiden så är spelet anourlunda i framtiden...
det börjar med att man är en gubbe som går till en carneval och där gör dom massa saker...
så ska man testa e teleport maskin med en tjej man har stött på men det är glapp i maskinen så man färdas bakåt i tiden resten får du se själv...
det låter som om det är roligt
Jo, det är grymt kul! Tyckte det var så skoj att lvl:a upp sig så jag var på ungefär lvl 10 innan jag gick till Karnevalen. =P
mm, det låter kul!
hehe jag var på 20 på mario rpg när jag räddade toad och fick hammaren...
det tillhör ju inte chrono thriggerhehe jag var på 20 på mario rpg när jag räddade toad och fick hammaren...
chrono trigger e kung
ja det är as kul nä ja vet men ville bara säga det...
lite onödigt att skriva om marioja det är as kul nä ja vet men ville bara säga det...
jaja okej men sluta gå in på det nu och prata chrono istälet...
okej förlåtjaja okej men sluta gå in på det nu och prata chrono istälet...
Men Chrono e ju durt om man ska ha ett med manual och kartong, mario rpg med,
och inget av dom funkar ordentligt på emularor heller,
Jag har båda på emulator och dom funkar skit bra...
båda är på engelska oxå
Väldigt liten med tanke på att spelet tar 60h att klara och att det finns 10-12 olika slut.Okej här kommer en liten guide om spelet...
Det är as kul man trötnar inte och det handlar om att man reser i tiden så om man gör vissa saker bakåt i tiden så är spelet anourlunda i framtiden...
det börjar med att man är en gubbe som går till en carneval och där gör dom massa saker...
så ska man testa e teleport maskin med en tjej man har stött på men det är glapp i maskinen så man färdas bakåt i tiden resten får du se själv...
Ja men man vill väl inte eräta om hela spelet för dom utan bara början och lite om det och vadå flera olika slut det är bara ett slut när det är fest på karnevalen...
chrono trigger var bra ända tills jag klarade spelen för det var inte roligt att spela om när jag har klarat spelen och vet vad jag ska göra
när du har klarat det får du klara d igen