💬
Logga in
Fuska.se

Chansey

40 svar · startad

Trådstartare #1

Hej allihopa... Hur får man Chansey? På Pokémon Silver?

Skulle vara tacksam för lite hjälp... Om du har någon bild på det stället visa mej den eller skicka den till [email protected]. Vilken tid ska man fånga den? Eller om den finns på Guld, ge mej samma information där:) Tack på förhand!

Den finns i SafariZone..

..om inte på Silver,så finns dne på Guld ;)

27 Jul 2004
Trådstartare #3

Oooh...:D....Men Safari Zonen funkar ju inte...?

vad menar du? :huh:

Det finns redan ett sånt ämne!

japp jag gjorde den men ändå det e bra att den finns många ämnen att välja bland :D

28 Jul 2004

Hej allihopa... Hur får man Chansey? På Pokémon Silver?

Skulle vara tacksam för lite hjälp... Om du har någon bild på det stället visa mej den eller skicka den till [email protected]. Vilken tid ska man fånga den? Eller om den finns på Guld, ge mej samma information där:) Tack på förhand!

Antingen fångar du Blissey och utvecklar den med friendship till Chansey eller så kan du fånga Chansy i safarizone.

friend chip e lättast och snabbast tror JAG.

Jago, det är tvärtom. Chansy utvecklas till Blissy. :P emma watson f*n, det heter happiness.

ok hehe sorry, man kan intte alltid ha rätt :P

happiness e väll det dära när man gör sin pokemon lycklig det låtrer så på namnet.hehe

Trådstartare #11

Jaha...Men....Jag kan liksom inte komma in i safarizonen... (?)

inte jag heller tyvärr...

29 Jul 2004

Om jag har rätt finns det ingen Safari Zonen på Guld/Silver när man kommer till Kanto världen. Jag kollade i min pkmn Guld, Silver guide.

visste inte ens om att zasfari sone finns farst i och för säg så gillar inte jag spelen så mycket till baka till ämnet :visslar:

Trådstartare #15

Men...Med andra ord kan man inte fånga Chansey då?...:'(

Jago, det är tvärtom. Chansy utvecklas till Blissy. :P emma watson f*n, det heter happiness.

Chansey kan utvecklas till Blissey och Blissey kan utvecklas till Chansey. Stog det på Pokemonsidan.

MEn Zafari Zone finns väl i Kanto ELLER Jotho ??

annars måste man byta frånnågot spel..

jag möte chansey i gräset vid unown grottan.

Jag kom in i safarizone för längesen på mitt silver. ^_^

30 Jul 2004

kan man inte möta blissey då?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in