Jag kanske komer att ha
Charizard
Dragonite
Deoxys
Tyranytar
Lugia
Mew two
Jag kanske komer att ha
Charizard
Dragonite
Deoxys
Tyranytar
Lugia
Mew two
Ska ha
Mew
Mew
Mew
Mew
Mew
Mew
:P
latios finns inte latias finns inte grodoun finns inte och kyogre finns inte bara nåra pokemon från ruby och sapphire och det finns Dexyos vad den heter och jirichi
jag har själv spelet I GBA har ni frågor om hur jag köpte pm.a mig istället
för att spamma
nu har jag kommit på vilka jag ska ha före jag får deoxys articuno zapdos moltres mew mewtwo ska jag ha
venasaur
charizard
blastoise
dewgong
pidgeot
hitmonlee
Lycka till <_< ,mitt ska vara:
Mew
Charizard
Deoxys
Jirachi
Suicune
Rayquasa :cool:
men man får ju inte moltres articuno zapdos mewtwo deoxys mew direkt man måste ju ha några pokemon för inte bara venasaur blastoise eller charizard
mitt team ska vara
jirhaki
deoxy
veanasaur
rayqasa
mew
mewto
:kung: :D :)
då kommer du behöva Colosseum och GBA GC link så du ger dom till colosseum från R/S och sen från colosseum till FR/LG :) eller bara två GBA eller GBAsp eller NDS och link eller trådlös :)
har jag inte sakt att man inte kan få raikou och suicuneLycka till <_< ,mitt ska vara:
Mew
Charizard
Deoxys
Jirachi
Suicune
Rayquasa :cool:
du men man kan inte få raquaza jag har själv spelet bara med gameshark kan man få och nån slaxs kneppmitt team ska vara
jirhaki
deoxy
veanasaur
rayqasa
mew
mewto
:kung: :D :)
du kan inte välja treecko man kan bara välja bulbasaure Squirtle och charmandermitt kommer att se ut såhär:
Pikachu
Taillow
Treecko
Corpish
Absol
Zigzagoon :lol:
treecko genom link
eller AR/GS :)
asså pkmn leaf green/fire red e som pkmn röd,blå eller gul har dom så jag vet :D
Nee, absolut inte!!
deoxys level 100
jag ska ha
latias lv100
charizard lv100
venusar lv100
blestoise lv100
rayqaza lv 100
blaziken lv 100
dom som säger att man inte kan få pokemon från ruby och shappire har fel man kan linka
jo men det uppdateras Ny grafik som Ruby & Sapphire .Nee, absolut inte!!
Mitt team kommar att se ut så här Blaziken,Rayquaza,Kyogre,Machamp,Venusar,Raichu :kung:
är det sant gud vad simpelt :blink:(0012 @ 24/08-2004 09:42:46)Nee, absolut inte!!
jo men det uppdateras Ny grafik som Ruby & Sapphire .
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in