Kan någon tipsa ett sätt att göra en avatar som inte är en jpeg bild.
jag vet ej dom hittar vell dom på internet sen letar dom bakgrund eller e dom inne på paint shop eller vad det heter
Om du gör om dom i te.x Photoshop så kan du spara dom som en te.x GIF fil
nej,man gör bsakgrunden..jag vet ej dom hittar vell dom på internet sen letar dom bakgrund eller e dom inne på paint shop eller vad det heter
och om man vill ha en bild hittar man det på internet..
photo shop heta det glömde bort vad det heta
QUOTE (tyke @ 29/07-2004 20:31:46)jag vet ej dom hittar vell dom på internet sen letar dom bakgrund eller e dom inne på paint shop eller vad det heter
nej,man gör bsakgrunden..
och om man vill ha en bild hittar man det på internet..
Men vet nån var det finns bilder att ta för jag hittar bara Bitmapps Bilder. :(
Är du riktigt dum eller? Ser du inte vad jag skriver? Det är den bästa lösningen, kör i dom i ett bildredigerings-program och spara dom i någon annan form än den du inte vill ha!Om du gör om dom i te.x Photoshop så kan du spara dom som en te.x GIF fil
Tror du jag inte känner ill Google? <_<
Tack för tipsen imorgon när jag loggar in så laddar jag en ny Avatar! :lol:
Är du inkompetent till det yttersta eller? Han hittar ju bara bitmapps bilder (bmp tror jag) Du kan ju leta reda på j.peg bilder eller så kan han göra som jag skrivit som är bäst för ni är osmarta.
men snälla!! är du i lingonveckan eller?! <_<Är du inkompetent till det yttersta eller? Han hittar ju bara bitmapps bilder (bmp tror jag) Du kan ju leta reda på j.peg bilder eller så kan han göra som jag skrivit som är bäst för ni är osmarta.
Jag är en kille, mer får du fråga om i PM...haha (hånad för all framtid)
Finns PhotoShop endast att köpa?
Nepp.. Man kan hämta en trial på download.com eller på §1.3.
Jag kan bara spara filer och mitt Photoshop kan inte öppna filer så jag måste öppna paintshop först och spara den igen och sen öppna Photoshop :(
Varför kan du inte det? Enkelt, ta bara knappen längst åt vänster (uppåt) och välj Open typ.
Photoshop är ett måste, om man ska göra en riktigt snygg avatar!
Japp, finns inget annat val, paint shop pro då?