💬
Logga in
Fuska.se

Lotr: Battle For Middle-earth

14 svar · startad

Detta spel kommer nog slå ut många Strategi spel detta år. Jag kan knappt vänta tills det kommer ut. Men vilka mer vet om det och vill ha det :D

30 Jul 2004
Nivå 4 · Lärling

Jag ska köpa det. Blir nog ett grymt spel

Nivå 4 · Lärling

Ehm..jag läste på deras Officiella webbsida och det är ett MMORPG spel!

Nivå 1 · Novis

jag ska lätt köpa det när det kommer ut för det verkar kul

jag vill inte.jag vill ha det nya zelda

Nivå 6 · Fuskare

Det ska inte alls va ett MMORPG spel. Det ska va ett SP och MP spel!

31 Jul 2004

på en trailer jag sett så tar d ca 4 sekunder att få ett troll

hur lång tid tar d då att få en orc eller uruk-hai? 1 sekund för orc o 2 för uruk-hai?

kanske 10 för mumakill (oliphant) :cool:

förresten i den trailern ser man nog den bästa sättet när man tar sig genom portar (om man e onda lagen (isengard eller mordor) så ska man skicka in 3 troll med "klubbor" först eftersom ett sånt slag kan slå ut ca 15 på en gång

då har trollen sopat bort små trupperna vid öppningen så skickar man in orcs och uruk-hai

1 Aug 2004
Nivå 4 · Lärling

Läs på den Officiela webbsidan för Lotr: Battle for Middle Earth. Där står det att det blir ett MMORPG spel...

Läs på den Officiela webbsidan för Lotr: Battle for Middle Earth. Där står det att det blir ett MMORPG spel...

kanske d, men d e Strategy spel

d finns säkert multiplayer läge men d e inte MMORPG

Nivå 4 · Lärling

MMORPG är väll att man skapar en gubbe och kör med honom/henne i en internät värld. Och det är inte Battle for middle earth

Nivå 4 · Lärling

Ska vi slå vad?

Nivå 4 · Lärling

jag vill inte slå vad. Kan du länka sidan istället

2 Aug 2004
Nivå 6 · Fuskare

om det kulle va ett MMORPG spel skulle man inte kunna välja ställe på en karta ju!plus strategi spel är väl inga MMORPG spel!

Nivå 4 · Lärling

Det finns et spel som heter Battle for Middle-Earth som är Strategi och ett annat spel som heter Lord of the Ring: Middle Earth Online som är MMORPG... jag blandade ihop...sorry :(

7 Aug 2004

<Visst skulle d va coolt om --- man gör en bana på Lord of the rings the battle for middle (AH SKRIVKRAMP) earth

lägger ut nåra tusen enheter.. så väljer man en gubbe högerklickar eller nåt

när man sen testar banan.. så blir man gubben man högerklickade på :cool:

då skulle d va svårt elle hur

då styr datorn automatiskt enheterna så man slipper lägga ut flera tusen waypoints

COOLT VA!!!!??

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in