💬
Logga in
Fuska.se

Gta:san Andreas

774 svar · startad · 🔒 låst

en fråga kan man spela två spelare

nej!!!!

och va coolt att man kan hoppa från hus tak med fallskärm!!!

man kan spela två spelare men man måste hitta en sak i spelet sa en kompis som har laddat ner spelet...

Man ska kunna spela 2 player, har din kompis laddat hem piratkopian som nån dumm har lagt ut då???

ska bli skönt att spela sa! :)

och sluta hacka på max! :angry:

Bara för att du gillar alla hacker.
27 Oct 2004

va onödigt att ladda ner spelen , om man åker fast får an ju skit mycket pengar i böter

man åker inte fast om man har gjort dt lagligt... <_<

nej men om man har laddat ner det kan man göra det

ja, men han har ju gjort dt lagligt!!! :angry: :bah: :meddum:

ja, men han har ju gjort dt lagligt!!! :angry: :bah: :meddum:

Nej.Fyfaaaaaaaaaaaaan jag kommer få den i nästa leverans tid hos ebgames det var redan 300 styck som hade bokat så jag måste vänta tills dem leverar mer SA.Inget nerladdning av spel är lagligt dumma haj :rambo:

hur lång tid dröjer det då

Dem kommer ringa tills det leveras nya jag gav harry potter och hemligheternas kammare och starfox advanture för att få den för 99 kr

28 Oct 2004

kommer gta:sa kunna spelas på den gamla ps2a.n :unsure: :huh:

Jag är ledsen att säga det .. Nej :( Playstation 1 spel kan spelas på PS2 men inte tvärtom .. Himla synd dö =/

Bambi

Asså han menar.. hmm.. Det kommer en ny ps2 version som heter pstwo och är mkt mindre. Den gamla ps2an kommer funka till alla spel som kommer till den.

Ska det gå att spela två spelare??? :blink:

ja men jag fattar inte hur

2 spelare komemr gå ja, på ps2. Splittad skärm tror ja

HAR FÅTT MITT NU!!

Men hur kör man 2 player??

Det är något du hittar under spelets gång .. Har jag läst i en artikel . Det är nog också bara under vissa tillfällen du kan köra 2 player . Det är vad jag har hört och läst :)

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.