💬
Logga in
Fuska.se

Gta:san Andreas

774 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 7 · Fuskare

inget

Posta hunta inte .

GTA : San Andreas kommer nog ite bli årest bästa spel . det kommer nog HAlo 2 bli :bah:

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #442

:visslar: Se hela kartan på gtasajten.se forum :)

ha det bra :cool:

Nivå 1 · Novis
(Joy @ 06/10-2004 19:49:02)
(rollo_91 @ 06/10-2004 18:22:09)

Jag vill absolut inte vara tyken .. Men är det verkligen så checkt att du lägger in alla nyheter ? Om man vill ha reda på nyheter kan man ju hålla ett öga på gtasajten eller nån annan GTA sida . Det är ju meningen att man ska diskutera spelet liksom .. Ville bara påpeka det .

Angående kartan, kom ihåg att SA kommer vara 5 gånger större än VC, tänk dig 5 st VC kartor av den skalan i den kartan, de blir lite för lite, right ? Så, alltså stämmer inte de så bra .. Men en sak fattar vi nog, SA är enormt !

sa kommer vara 4-6 ggr så stort som vc.

Ja, det är sant, men det betyder inte att jag har fel, 4-6 gånger menas att det är nånstans mellan 4, 5 och 6 gånger större, jag avrundar till ett ungefär, dvs 5, alltså så behöver du egentligen inte rätta mig . Självklart ska man inte behöva säga de här, men nu har du lärt dig nåt nytt .

En sak undrar jag i alla fall om nån har ett svar på den här svåra frågan, jag har kollat runt på olika sidor, läst igenom gtasajten men hittar ändå inte nåt bra svar . Frågan är, hur kommer det utspela sig när de civila lever sina liv i sina hus ? Nån som har ett vettigt svar till den frågan ?

jag sa inte att du hade fel heller men du lär dig väl nån gång.... förresten så kan den va 4,5 eller 6 ggr större.
Nivå 4 · Lärling

Det är det jag menar rollo, det kan vara 4.3 gånger större, 5.64 gånger större . Men 5 är det mest exakta, eftersom det är emellan 4 och 6, vilka är de angedda numrena . Så vad är det egentligen du vill ?

Men ojsan, nu går vi nästan lite off-topic här .. Ursäkta mods .. Back to the topic .

En sak verkar lite coolt med inbrott . Om man går dit på dagen, då kanske man typ kan skugga personen en stund och se vad han/hon gör . Ganska fräckt ändå :P

Nivå 1 · Novis

Det är det jag menar rollo, det kan vara 4.3 gånger större, 5.64 gånger större . Men 5 är det mest exakta, eftersom det är emellan 4 och 6, vilka är de angedda numrena . Så vad är det egentligen du vill ?

Men ojsan, nu går vi nästan lite off-topic här .. Ursäkta mods .. Back to the topic .

En sak verkar lite coolt med inbrott . Om man går dit på dagen, då kanske man typ kan skugga personen en stund och se vad han/hon gör . Ganska fräckt ändå :P

jag vill bara rätta dig, jag tog det som att du menade det exakta numret 5.

jo det värkar skit coolt kan inte vänta tills det kommer. :cool:

7 Oct 2004

coola, fast man ser inte så mycket!

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #447

En bra nyhet: Om 14 dagar får vi se hela kartan på

http://www.gta-junkies.com/maps/index.php

:student: :student: :student:

Senast ändrad:

heureakka!!!! :D

Nivå 6 · Fuskare

om exakt hur många dagar kommer det ?? 22??

Nivå 1 · Novis

det kan du väl räkna ut själv ;) :)

(Uzamaki Naruto @ 06/10-2004 19:56:58)

inget

Posta hunta inte .

GTA : San Andreas kommer nog ite bli årest bästa spel . det kommer nog HAlo 2 bli :bah:

fuck that...halo kommer kanske bli det på XBOX men inte på allt annat :D
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #452

om exakt hur många dagar kommer det ?? 22??

det är 21 dagar :D :D gå in på http://www.edgefiles.com/files/17037.html

och laddar så får höra hur Carl Johnson :cool:

och ny info på http://www.gtaportal.com/

Senast ändrad:

hans röst? den har inte jag hört

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #454

Nej laddaner och hör det låter coolt :cool: :visslar: :visslar:

ok ska göra det!!

DETTA ÄR INLÄGG 1600!!!!!

SMÅKÄNDISSSS!!!!!!!!!

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #456

ok ska göra det!!

DETTA ÄR INLÄGG 1600!!!!!

SMÅKÄNDISSSS!!!!!!!!!

bra

och GRATTIS

tackar..

datorn krånglar så jag kan inte ladda ner det nu

8 Oct 2004
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #458

det var synd :cry: :cry:

två nya bilder på ://www.gtasjten.com/

Senast ändrad:

sidan funkar inte

Nivå 1 · Novis

gör den ju

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.