Gäst toxic avenger Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Skrivet 30 Juli 2004 det kommer en naruto långfilm 21 augusti det kommer vara med en liten film också på den lång filmen.tänkte att nån som inte visste kanske skulle vilja veta! Citera
finaly_man Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Skrivet 30 Juli 2004 Vet du någonting mera om den? En Naruto film heter i stil med Naruto: Jump Festa, iaf, där får man reda på hur Kakashi får sin sharingan, bla. Vad jag hört... Jag ska väl "skaffa" filmen på något sätt... Citera
Neko Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Skrivet 30 Juli 2004 (redigerat) Samma här...måste ''skaffa'' den. Jo, hörde för ett halvår sen om en Naruto Långfilm... Huvudsidan för filmen: http://www.naruto-movie.com/ Redigerat 30 Juli 2004 av Neko Citera
Gäst toxic avenger Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Skrivet 31 Juli 2004 (redigerat) på www.narutofan.com står det mer om filmen! tillexempel...handlingen! Redigerat 31 Juli 2004 av toxic avenger Citera
Gäst toxic avenger Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Skrivet 3 Augusti 2004 filmen heter orginal Japan Title: Daikatugeki!! Yukihime Ninpoujyou Dattebayo I Engelska: It's the Yukihime's ninja arts book!! svenska : det är yukihime's ninja bok(typ)!! kommer 21 augusti! denna månad...(tror jag om jag inte har fel... ) avsnitt 94 kommer imorgon tror jag lr i övermorgon Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.