💬
Logga in
Fuska.se

Hjälp Mig

51 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare

kanske jag gör :D

Vilket tror du blir bäst av Fable och Jade empire?

jag tror mer på Jade empire!

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #22

med tanke på att jag känner mig något av en Fable nörd( även fast det inte kommit ut) så måste jag säga Fable men Jade blir nog också jätte bra

Nivå 6 · Fuskare

med tanke på att jag känner mig något av en Fable nörd( även fast det inte kommit ut) så måste jag säga Fable men Jade blir nog också jätte bra

Okej! jag sa Jade empire bara därför att det fick priset för bästa rollspel 2004 på E3 2004. Medans Fable inte fick nåt eller?
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #24

jo en av dom mest efterlängtade tror jag. Men du om du får reda på mer om Fable kommer du nog tycka det ser roligare ut

Nivå 6 · Fuskare

jo en av dom mest efterlängtade tror jag. Men du om du får reda på mer om Fable kommer du nog tycka det ser roligare ut

Okej!

jag ska söka upp spelet och hårdbevaka det tillsammans med jade empire!

Man kan ju ha följeslagare på Jade empire men kan mn ha något sånt i Fable?

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #26

nej men massa annat http://www.xbox.com/sv-se/fable/default.htm kolla där och kolla på trailerna och länkarna till höger

Nivå 6 · Fuskare

Tack! NU har jag en helt anna åsikt om Fable (tror jag!)

Jag tror fortfarande inte att jag ska köpa det! ;)

Grafiken var ju rätt så snygg faktiskt! ;)

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #28

aa du jag har beställt den på webbhallen. Vi kan göra så att jag berättar om Fable när jag har fått det och du om Jade Empire så kan vi jämföra

Nivå 6 · Fuskare

aa du jag har beställt den på webbhallen. Vi kan göra så att jag berättar om Fable när jag har fått det och du om Jade Empire så kan vi jämföra

kanske det! ;)

Vet fortfarande om jag ska köpa Jade empire (en endaste anledning: Man kan inte gå på Xbox live!) :(

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #30
(Pippo @ 02/08-2004 23:33:20)

kanske det! ;)

Vet fortfarande om jag ska köpa Jade empire (en endaste anledning: Man kan inte gå på Xbox live!) :(

kan man inte på fable häller :( men det var planerat
Nivå 6 · Fuskare
(Haggen @ 02/08-2004 23:35:15)
(Pippo @ 02/08-2004 23:33:20)

kanske det! ;)

kan man inte på fable häller :( men det var planerat

Jag visste inte att det var planerat! ;)

Tänk om man kunde spela Co-op på live på båda spelen vad coolt!

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #32

Det skulle det men jag tror att Live skulle passat bättre på Jade en på Fable faktiskt

Nivå 6 · Fuskare

Det skulle det men jag tror att Live skulle passat bättre på Jade en på Fable faktiskt

Jag vill bara veta!

Kan du förklara varför du tror det skulle passa bättre på Jade? (du behöver inte förklara om du inte vill)

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #34

kan jag väll :D. På Fable så är huvudpersonen förbästemd men efter tiden så förendras man om man vill vara god eller ond och det kan vara allt från små horn till brun hy. Men det skulle se konstigt ut om det sprang runt massa (ganska) likadan personer på live

3 Aug 2004
Nivå 6 · Fuskare

kan jag väll :D. På Fable så är huvudpersonen förbästemd men efter tiden så förendras man om man vill vara god eller ond och det kan vara allt från små horn till brun hy. Men det skulle se konstigt ut om det sprang runt massa (ganska) likadan personer på live

Okej! man tackar förresten för svaret ;)

Vilket låter coolast av dom då?

Nivå 8 · Veteranfuskare
(Pippo @ 02/08-2004 22:36:10)

Ett par förslag...Full spectrum warrior,Rainbow six 3,Top Spin (alla är släppta o klara)

han har ju redan bestämt sig! <_<

Okej jag visste inte det förlåt mig så mycket "Pippo" <_<
6 Aug 2004
Nivå 6 · Fuskare
(Alexius @ 03/08-2004 23:44:28)
(Pippo @ 02/08-2004 22:36:10)

Ett par förslag...Full spectrum warrior,Rainbow six 3,Top Spin (alla är släppta o klara)

han har ju redan bestämt sig! <_<

Okej jag visste inte det förlåt mig så mycket "Pippo" <_<

Inga Problem "Alexius" ;)
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #38
(Pippo @ 03/08-2004 22:41:46)

Som jag alltid har sagt så är jag mest för Fable men Jade kanske också är värt att köpa

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare
(Haggen @ 06/08-2004 17:16:15)

Som jag alltid har sagt så är jag mest för Fable men Jade kaske också är värt att köpa

Men hur kan du vara en Fable nörd utan ens ha kört det än! ;)
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #40
(Pippo @ 06/08-2004 17:17:30)
(Haggen @ 06/08-2004 17:16:15)

Som jag alltid har sagt så är jag mest för Fable men Jade kaske också är värt att köpa

Men hur kan du vara en Fable nörd utan ens ha kört det än! ;)

Nej inte på det sättet men jag har alltid tyckt att Fable låter roligare men den som lever får se :D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in