mario64 Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 JAG ÄR PÅ VÄG TILL TOWER OF THE GODS MEN DET VAR NÅN HIMLA TORNADO MED EN GRODA I SOM BLÅSTE MIG TILL WIND FALL ISLAND MEN JAG FÖLJDE BARA PILEN PÅ BÅTEN MEN NÄR JAG ÅKTE MOT TOWER OF THE GODS SÅ STOPPADE BÅTEN MIG OCH VÄNDE OM TILL FEL HÅLL SNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cry: :unsure: :huh: :o ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Du kan ta en annan väg, eller så tar du fram pilbågen och pepprar mot grodaan på molnet i tronadon, så får du se en asbra sak. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
primat Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 om du har fått eld och is pilarna ska du skaffa iron boots och.... äsch jag har glömt vad de andra heter :( men du ska till den lilla vulkanen med ispilarna och den lilla glaciären med eld Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario64 Skrivet 31 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 MEN JAG HAR NYSS KLARAT FORBIDDEN WOODS OCH SKA TILL TOWER OF THE GODS MEN JAG FÅR INTE DET FÖR BÅTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 du kan alltid börja med att trycka väck CAPS LOCK <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario64 Skrivet 31 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 det stog att man skulle från forest haven rikta vinden åt ett annat håll så att jag kommer till greatfish island men jag är ju på wind fall island ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow_Master Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 pilen visar väll vinden :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario64 Skrivet 1 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 :cool: lovar du det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Pilen visat alltid vilket håll vinden blåser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Om du ser en stor tornado skas du akta dig för den. Kommer man in i den blåser man bort. Sen när man har pilbågen ska du skjuta pilar på grodan några gånger sen får du en ny melodi till Wind Waker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 mm. men om du inte har fått upp Tower of Gods ur vattnet så måste du ju först hämta 3 kulor :P vet inte vilka du har. men den blå är på baksidan av Outset Island :) de andra har jag glömt :rolleyes: men lycka till ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 hihi och om du vill byta så vinden går åt en annat håll ska man spela en song mins ej precis vad den hette :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg