SonyPSP Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 kan man sicka gratis sms på fuska.se? och om man kan det kan till exempel köpa habbo mynt eller kan man bara sicka till mobil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Donkey Kong Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 (redigerat) om man sickar SmS från nån hemsida så ser habbo det dem kollar ju SmSet som dem fått och där står det att det är sickat från den hemsidan du sickat från då raderar dem bara det medelandet tror jag Redigerat 31 Juli 2004 av Donkey Kong Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Du kan köpa en för poäng så att du kan skicka ett sms. Finns i fuska.se affären. 160p tror jag den kostar. Eller gå till fuska.se startsida och välj mobilt, sen gratis sms tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Tror det står att det kommer från fuska.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Fuska.se kan ha spärat betalnummer och mottagaren kan ha en lista med ickegodkända sms sändare. Så man brukar inte kunna betala med inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Man kan SMS:a poäng. Sen finns ju LIVE där man SMS:ar in ett meddelande. Sen kan man skicka in filer till mobilen. det var nog allt man kunde göra mobilt på fuska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Man kan inte skicka lajv eller köpa poäng via fuska.se sms:en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Som sagt Gratis SMS eller SMS som man köper här i forumet fungerar endast till vanliga svenska mobilnummer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.