Hoppa till innehåll

Ni Skiter Ner Fuska.se!

Gäst anubis

Rekommendera inlägg

jag försöker stava!

och du sluta skita ner sidan annars kan vi mötas på maria torget immorn på ett basebooll plan du har svrta kläder håret i en svart strumpa jag ochså du har ett svärd jag har ett svärd kl.8.00 så kan vi göra upp! :rambo: du har ingen chans!

Håret? :huh:

Har jag hår kanske? :huh:

Tror du verkligen att du tar mig? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

:visslar:  <_<  hahaha e du skallig!?hahaha det e klart jag tar dej tönt.  :lol:  :visslar:

Försök du. <_<

Du kommer att ligga och plågas av smärtor efter en sekund.

Den senaste som kallade mig tönt åkte på stordäng.

Dessutom är jag dubbelt så gammal som du.

Antagligen större också.

Redigerat av # 21
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

snälla förstör inte denna under bara sida gör inte så andra menskor får lida cubarana och boxarna sluta och kriga!

när jga kom hit så var sidan perfekt va inne där circka 7 timmar varje dag på natten fick mamma slita bort mej från datan!och admin va min idol.

nu...nu har en del smutsat ner sidan för att få deras inläggs räknare attt höjas.

som några kanske märkt så e iblan d jag inte inne på en hel vecka.

men orkar inte se när sidan förstörs som admin kämpat med sin tid för att få osss att ha lite kul på it. då pratar jagg ijte om att ni stavar fel utan något mmycket värre ni bryter mot regler!och får inhget straff för det jag fick tre varningar för dubbelpostning har aldrig brytit mot nån regel som kan såra någon folk bråkar med varandra om onödiga saker jag hatar er alla gamcube e bättre en xbox och annat shabbel jag vet att du finaly man kommer och skriva efter det här jag veta tt du syftar på mej men säg det med bra rgument här hadde jag gjort en tråd om att zeus vardöd och några kommer och skiter ner det och skriver en ^_^ och skriver jag sörjer inte skriv bara om ni sörjer !id#o#! men kan ni skriva hur det var ör er från början skriva vadni tycker har hänt med sidan vad som bör ändras. och det.

Skita ner ... ja men eftersom att du har 3varningar som borde du vara med i " skita ner gänget"
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...