hur får man den sista bilen ordentlig förklaring tack! :evil:
Midtown Madness
När man har klarat ut spelet.Man behöver inte hitta alla färger till bilarna MEN ALLT ANNAT MÅSTE MAN KLARA.SISTA BILEN ROCKAR MAN KAN KÖRA ÖVER 400 KM/H :cool:hur får man den sista bilen ordentlig förklaring tack! :evil:
Den rockar ju inte dom som man kan ladda ner är mycket bättre.(Uzama @ 02/08-2004 12:07:25)hur får man den sista bilen ordentlig förklaring tack! :evil:
När man har klarat ut spelet.Man behöver inte hitta alla färger till bilarna MEN ALLT ANNAT MÅSTE MAN KLARA.SISTA BILEN ROCKAR MAN KAN KÖRA ÖVER 400 KM/H :cool:
mm stockern o formulet bilen :student: :kung:
Synd att det inte komer ut några per car pack. <_<mm stockern o formulet bilen :student: :kung:
Ja rätt synd faktiskt.. men återgå till ämmnet.. Hum man ska la klara alla uppdrag lr nått sånt tror jag :rolleyes:
Vilka olika bilar kan man ha i midtown madness?
FÖrutomm att vinna alla tävlingar och uppdrag i spelet finns det 2 hemliga bilar.
En finns i västra washington.
Den andra finns mitt i paris... Jag skulle behöva haft en karta.
Jag har MM3 men lirar de inte så mycke...
inte jag hellr!Jag har MM3 men lirar de inte så mycke...
har faktiskt börjat lira detr på sitonde
varför då?????har faktiskt börjat lira detr på sitonde
De e ej så kul..
det kan vara roligt om man har flera kompisar och spelar live.De e ej så kul..
Då är de riktigt kuul ! :lol:(Pippo @ 09/08-2004 15:09:44)De e ej så kul..
det kan vara roligt om man har flera kompisar och spelar live.
jag tycker det bara är kul
tror nog jag ska köpa xbox paketet med halo och mm3... o sedan köpa live :P :gitarr: ... men om man typ har 2 dosor kan man ha en kompis som spelar med andra dosan o ja med 1 (typ) o sen köra live med andra lr ?
Lada ner från internet den billen du vill ha
så slliper du sköra dom tråkiga_barnona :D
nej inte på mm3 men om du köper live stratpaketet så får du tre live demo spel.tror nog jag ska köpa xbox paketet med halo och mm3... o sedan köpa live :P :gitarr: ... men om man typ har 2 dosor kan man ha en kompis som spelar med andra dosan o ja med 1 (typ) o sen köra live med andra lr ?
okej !.. nu ska jag precis köpa xbox :D...
jaja ses :P... :gitarr: :gitarr: :gitarr: