jag vill köpa nåt spel snart då undrar jag vilket halo2 ska jag köpa när det kommer ut sen vet jag inte mer vad jag ska köpa
Vad Ska Jag Köpa
:lol: har inte Xbox, men varför inte Sonic Heroes?
Typ nått skut spel.
Kanske Rainbow sixx 3 de nya som kommer 20 agu kan du ju köpa...
Fable (oktober)
Starwars battle front (höst
Burnout 3 (höst)
Jade impire (höst)
Doom 3 (augusti)
och mkt mer om du vill ha info om nått spel skriv då vilket så ger jag dig det :D
Max Payne 2:The fall of max payne...En riktig shooter!
http://www.fye.com/catalog/images/amg/large/drg100/g167/g16710ic6hl.jpg
:cool:
köp Star wars: republic commando istället för battlefront. ;)Fable (oktober)
Starwars battle front (höst
Burnout 3 (höst)
Jade impire (höst)
Doom 3 (augusti)
och mkt mer om du vill ha info om nått spel skriv då vilket så ger jag dig det :D
Glömde det spelet
Varför inte Splinter cell: Chaos Theory! ;)Glömde det spelet
just det du kommer på alla spel jag glömmer. Tänk vad mänga spel det kommer i år det är nästan sjukt vad många och man får inte glöma prince of persia 2
Prince of persia 2 komer bli ganska grymt!just det du kommer på alla spel jag glömmer. Tänk vad mänga spel det kommer i år det är nästan sjukt vad många och man får inte glöma prince of persia 2
Kanske Pro evolution soccer 4, dead or alive online eller battlefield: modern combat!
sluta jag får huvudvärk :D
okej jag ska inte rabbla upp mer spel i dett ämne men glöm inte bort silent hill 4: The room eller Forza motorsport som vart rankat som det 14:e bästa seplet på E3 i år! ;)sluta jag får huvudvärk :D
aa du listan kan fortsätta i evighet(nästan)
jag vet! vi är ju dom enda som kan så mycket spel!! ;)aa du listan kan fortsätta i evighet(nästan)
Vi har kommit fram till att det finns mångra braa titlar så du får bestämma vilket spel du ska köpa själv!'
glöm inte bort Fifa 2005!
glömmde ett bra spel Conker: Live and realoded
Det verkar ju rätt så bra men själv så är man inte inne i sånna spel! ;) ¨glömmde ett bra spel Conker: Live and realoded
Finns det något mer att prata i deta ämne nu?
nej vi slutar att skriva i detta ämne
Oki!nej vi slutar att skriva i detta ämne
Så nu vet han som gjorde ämnet vilka spel han kan köpa! ;)
conker verkar coolt har en trailer på det spelet
Jag med det är som en parodi på termenator