Tilda Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Hej jag har inte spelat Jönsson ligan på Jätte länge så jag kommer inte ihåg hur man stänger av larmet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Man går till baksidan av huset. Man stänger aldrig av larmet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 3 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Jo man måste väl det för om man spränger dörren dirket åker man in i finkan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 jag kommer inte i håg sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 3 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Jag hamnar bara i finkan!! kan man inte stänga av larmet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Andvänd en mindre laddning när du spränger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 4 dynamit gubbar är det du skall ha om jag inte minns fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svennis_93 Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 Hej jag har inte spelat Jönsson ligan på Jätte länge så jag kommer inte ihåg hur man stänger av larmet Man behöver inte stänga av larmet på framsidan... Det är bara att gå till baksidan.. När du är på framsidan så trycker du till vänster i bilden så kommer det upp en dörr så trycker du. Så är du på baksidan!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2006 4 dynamit gubbar är det du skall ha om jag inte minns fel! jag har för mej att det var 3 :blink: men det var ju ca. 3 år sen jag spela så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 gå till baksidan använd 4 Dynamitgubbar gå in genom dörren gå upp för trappan med Rangnar använd dyrken för att öppna den låsta dörren resten får du lista ut själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.