Hur dödar jag den bossen?
Ninja Gaiden
Halå, om du menar slisk grejen i Chapter 5 med 2 tentakler som armar så är det träning som gäller ;) Har du uppgraderat Dragon Sword till nivå 2? om du har gjort det så är bossen lätt som en ööh vanlig fiende men hursomhelst ska du använda attacken "Flying Swallow"( Hoppa mot fienden och tryck Y) hub mot tentaklerna och när båda tentaklerna har fallit av så "sug" in essensen som kommer ut ur armarna och hugg på honom!! repetera detta tills han dör
klarade han precis, det var tamefan den enklaste bossen hittils :visslar:Halå, om du menar slisk grejen i Chapter 5 med 2 tentakler som armar så är det träning som gäller ;) Har du uppgraderat Dragon Sword till nivå 2? om du har gjort det så är bossen lätt som en ööh vanlig fiende men hursomhelst ska du använda attacken "Flying Swallow"( Hoppa mot fienden och tryck Y) hub mot tentaklerna och när båda tentaklerna har fallit av så "sug" in essensen som kommer ut ur armarna och hugg på honom!! repetera detta tills han dör
har fastnat igen i kyrkan där precis efter
fast det har jag klarat nu också, lås tråden tack :)(Kassler @ 04/08-2004 17:18:52)Halå, om du menar slisk grejen i Chapter 5 med 2 tentakler som armar så är det träning som gäller ;) Har du uppgraderat Dragon Sword till nivå 2? om du har gjort det så är bossen lätt som en ööh vanlig fiende men hursomhelst ska du använda attacken "Flying Swallow"( Hoppa mot fienden och tryck Y) hub mot tentaklerna och när båda tentaklerna har fallit av så "sug" in essensen som kommer ut ur armarna och hugg på honom!! repetera detta tills han dör
klarade han precis, det var tamefan den enklaste bossen hittils :visslar:
har fastnat igen i kyrkan där precis efter
Någon som ska ha Ninja Gaiden hurricane pack vol.1?
alla som har live så sklart!Någon som ska ha Ninja Gaiden hurricane pack vol.1?
jag ska ha det
Fast nu har jag fastnat på en flaxande Rosa brud med Dumboöron.
Svår som tusan fast har nästan klarat henne/denne
kan man spela live på de? :visslar:
Nej man kan ladda ner saker.kan man spela live på de? :visslar:
Hon klassa som den svåraste bossen i hela spelet! ;)Fast nu har jag fastnat på en flaxande Rosa brud med Dumboöron.
Svår som tusan fast har nästan klarat henne/denne
använd mycket inferno och du ska ha mycket liv och magic burkar. ;)
När kommer Hurricane pack vol.1?
den kommer ut den 9:e typ kl 7:00 eller 6:00 på morgonen.När kommer Hurricane pack vol.1?
Okej kan inte vänta
så coolt med nya saker, Man vill ju så gärna ha det nu!!!Okej kan inte vänta
ska snart skaffa xbox o ninja gaiden o live :P...men ska nog varva ninja gaiden först.. men hur långt tid kan det ta o ladda ner ? "nyfiken" :P
7 min typ
för mig dröjde det ca 3 min men det beror på hur bra internet hastighet du har.
Jag sa nog för mkt det tog 5 min för mig
:huh: barför ska man vara nyfiken på hur länge det dröjer att ladda ner egentligen..... :huh: