i en plats kostar game cube spel 50 kr
spel för 50 kr
jaså, vilken plats?
i en plats kostar game cube spel 50 kr
haha i en plats :P
Vilken affär? Ett gammalt ruttet spel eller?i en plats kostar game cube spel 50 kr
begagnade?
Det var väl i stort sett det jag menade.
begagnade för 50:- verkar vara lite väl billigt..
Nej, det är inte billigt. Affärerna gör så att man får 25% av spelen. Alltså drar ner så mycket npå priset, sen så dubblar dom priset.
det är väl ändå asbilligt att få ett begagnat NGC spel för 50 spänn
Ja, det är väl det. Men det är inte lika kul att köpa ett spel begagnat. Man vill börja om från nytt och klara ut själva spelet själv.
men man kan väl ändå spela nytt..om man inte fick samma memory card med
Det kan inte vara nytt om det är begagnat, om inte någon köpt spelet och sålt det direkt. Men det hade i sånna fall varit onödigt.men man kan väl ändå spela nytt..om man inte fick samma memory card med
men om jag kör zelda the windwaker och sparar data på mitt memory card, om jag sedan säljer det (när jag kommit halvvägs) kan han inte börja om på nytt spel eller??
Han måste ha ditt minneskort om han ska fortsätta där du var. Annars vad är mening med ett minneskort?? :)men om jag kör zelda the windwaker och sparar data på mitt memory card, om jag sedan säljer det (när jag kommit halvvägs) kan han inte börja om på nytt spel eller??
okej...
förut trodde jag att man typ "brände" in sparat data i NGC skivan
Då tänkte du allt konstigt. När jag körde SSBm då hade jag fått gubbar och nya banor, fast då hade jag inget minneskort, och så fort man stängde av spelet raderades allt. Så man är tvungen att ha minneskort.
jag tänker lite konstigt...
de måste vara begangnad eller kanske jätte dåliga spel det kan vara det men inte såna spel t.ex ssbm eller zelda wind waker
joho jag lovar allt kostar 50 visa kostar 250 helt nya
Alltså, jag förklarade bara att det var bra med minneskort.Då tänkte du allt konstigt. När jag körde SSBm då hade jag fått gubbar och nya banor, fast då hade jag inget minneskort, och så fort man stängde av spelet raderades allt. Så man är tvungen att ha minneskort.
Jonny moto, har du något eget företag(skojar)?