finns det inte nya spel till NGC !!! :shock: klart de finns nya spel till NGC eller :roll:
spel för 50 kr
Hans kompis ger honom nya spel så billigt för han känner honom.
Men till en fremling så blir det 250 kr.
OK?
Det verkar ändå helt fel... att man skulle kunna köpa spelen så billigt... Säkert någt illegalt inblandat skulle jag tro. Dom kanske är stulna eller? :roll:
eller så kanske dom ljuger (om ingen har tänkt på de :roll: )
Det kan ju ifs vara en rimlig förklaring (Obs! Jag kan fixxa gratis x-box till er) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
mmmm de tror ja också :roll: hehe
Vadå tror ni inte på mig :P Ifs så tror inte jag heller på mig själv just nu :shock: hehe
nä tyvärr ja tror dig inte :lol:
hmm tror inte på att man kan köppa gc spel för 50kr.. låter lite skumt..
Knappast att ett NGC spel kostar 50:-, isåfall så måste det ju vara ett av dom första och sämsta spelen som gjorts.
Jag tror att han skrev fel... Han kanske menade att man kunde köpa Nya skinande Spelförpackningar för 50:- styck :D _(eller iiiiinteeee) :D
näe men det här e bara strunt! 50 spänn för en skiva full med repor ingen kartong eller regelbok. jag klarar mej fint på att handla på affärer
Tro inte på han då.
Men det är sant!!!
annars gör jag och son-gohan fusion fu sion haaaaaaaaaaaaa brz brz nattjon
jag tror nu
annars om ni inte tror så gör jag jonny moto Son-Gohan
kamehame-ha !!!!!!!!!!!!!!! :lol:
Skulle du göra jonny moto?? Knappast att du skulle, du hade inte ens haft råd att bilda ett möggligt spel-bolag eller vad man ska kalla det,jag tror nu
annars om ni inte tror så gör jag jonny moto Son-Gohan
kamehame-ha !!!!!!!!!!!!!!! :lol:
du din
tro på honom det är sant han har bevisat det.
finel flash !!!.mot er som inte tror på honom
vad har det här med att göra...inte "spel för 50 :-" i alla fall
men han har bevisat