💬
Logga in
Fuska.se

spel för 50 kr

68 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 0 · Nykomling

eeehhmm... de kan inte stämma

Nivå 0 · Nykomling

nej jag vet..kan inte jonny moto skriva hemsidan eller adressen till den affären om det nu är en affär..

Nivå 0 · Nykomling

joo exakt kan han inte gö de så vi får reda på de

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #24

han har ingen adress och han har ingen affärr han har spelen hemma hans kompis har en afärr han köpte dom biligt och sen säljer handom :!: :x

Nivå 0 · Nykomling

Varför sa du inte det från början??

1 Dec 2003
Nivå 0 · Nykomling
han har ingen adress och han har ingen affärr han har spelen hemma hans kompis har en afärr han köpte dom biligt och sen säljer handom  :!:  :x

eehhmm... vem e han om de inte e du??? :|

Nivå 0 · Nykomling

En vän till en vän ok.

Vad spelar det för roll vad killen heter?

Nivå 0 · Nykomling

orka byta eller sälja spelen...............

bara om dom är fulkommligt värdelösa så kanske man säljer dom...........

Men dah, 50 spänn, isf e d ju bara skit spel, tar bara onödig plats på ens memory card.

Nivå 0 · Nykomling

särg..................

Nivå 0 · Nykomling

lillen är killen

2 Dec 2003
Nivå 0 · Nykomling
Då tänkte du allt konstigt. När jag körde SSBm då hade jag fått gubbar och nya banor, fast då hade jag inget minneskort, och så fort man stängde av spelet raderades allt. Så man är tvungen att ha minneskort.
Alltså, jag förklarade bara att det var bra med minneskort.

Jonny moto, har du något eget företag(skojar)?

Men nu tycker jag att mitt minneskort suger, eftersom det har raderats. Nu har jag någonting att göra på Jullovet. Har erat minneskort raderats någon gång?
Nivå 0 · Nykomling

50kr lol :D

Nivå 0 · Nykomling

gud så drygt! din kompis kompis har spel för 50 spänn. orka! istället så köper man spelet i en affär. inte från en totalt främling

Nivå 0 · Nykomling
gud så drygt! din kompis kompis har spel för 50 spänn. orka! istället så köper man spelet i en affär. inte från en totalt främling
Vem bryr sig om spelen nu. Ett vettigt minneskort hade suttit fint.
Nivå 0 · Nykomling

äshh. minneskort kan man köpa billigt. de e bara och köpa ett 8 mg kort.(jag tror det heter så) för några femtiolappar

Nivå 0 · Nykomling

Människorna i affärerna är också främlingar.

3 Dec 2003
Nivå 0 · Nykomling
fattar ni 0 eller håll er till ämnet  :!:  :evil:  :evil:  :x  :x  :x  :x  :x  :x  :x  :evil:
Det är det vi gör. Vi ska inte prata om din kompis drogaffär.
Nivå 0 · Nykomling

fight! fight! fight! fight! fight!

nä skoja men asså håll er till ämnet nu... ska ja påminna er?? isåfall: spel för 50kr

4 Dec 2003
Nivå 0 · Nykomling

Det finns inte nya spel till gamecube som är så billiga

sorry karata har ändrat nu

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.